یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان:

شهادت‌طلبی از ویژگی‌هایای بارز رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود

6 مهر 1402 ساعت 7:22

یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان گفت: شهادت‌طلبی یکی از ویژگی‌های بارز رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود که جانانه از کشور دفاع کردند.


بارانی درازهی در گفتگو با شستون بیان کرد: در ۳۱ شهریور ۵۹ رژیم بعث عراق و استکبار جهانی با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جنگ تمام عیاری را علیه ملت ایران تحمیل کرد اما مردم ایران گرچه تجهیزات و امکانات لازم را نداشتند اما تا پای جان مقابل دشمن ایستادند و از خاک کشور، آب و خاک و ناموسشان دفاع کردند.

وی با بیان اینکه شهادت طلبی یکی از ویژگی‌های بارز رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود، افزود: ملت ایران چنان جانانه از کشور دفاع کردند که با سرافرازی و سربلندی پیروز میدان شدند.

سرطایفه درازهی در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس نشان داد که ملت شهید پرور ایرانی به چه اندازه به خاک و کشورشان عشق می‌ورزند، ادامه داد: این دوران شاهد جانفشانی دلاورمردانی بودیم که با شجاعت و مردانگی دلیرانه مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور دست دشمن بیفتد.

درازهی گفت: امروز دشمن علیه ملت ایران اسلامی جنگ ترکیبی را آغاز کرده و تلاش می‌کند با عناوین مختلف مردم را در انزوا و حالت ناامیدی و یاس قرار دهد اما با بصیرت و هوشیاری مردم نقشه‌های‌ دشمن نقش بر آب خواهد شد.

وی ادامه داد: دشمن توان حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران را ندارد لذا در تلاش است با با طرق مختلف و با ابزارهای متفاوت از جمله فضای مجازی ناامیدی و یاس از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب را میان مردم تبیین کند تا از این طریق به انقلاب ضربه بزند اما ملت ایران با عقیده راسخ و ایمان، بصیرا و هوشیاری که دارند برای دفاع از آب و خاک آرمان‌هاها ارزش‌هایای انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده اند و ذره ای از ارزش‌های خود کوتاه نخواهند آمد و دشمن این آرزو را به گور خواهد برد که بتواند خدشه ای به انقلاب اسلامی وارد کند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 26765

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/26765/شهادت-طلبی-ویژگی-هایای-بارز-رزمندگان-هشت-سال-دفاع-مقدس

شستون
  https://shastoon.ir