800
۰
یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان:

شهادت‌طلبی از ویژگی‌هایای بارز رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود

یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان گفت: شهادت‌طلبی یکی از ویژگی‌های بارز رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود که جانانه از کشور دفاع کردند.
شهادت‌طلبی از ویژگی‌هایای بارز رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود
بارانی درازهی در گفتگو با شستون بیان کرد: در ۳۱ شهریور ۵۹ رژیم بعث عراق و استکبار جهانی با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جنگ تمام عیاری را علیه ملت ایران تحمیل کرد اما مردم ایران گرچه تجهیزات و امکانات لازم را نداشتند اما تا پای جان مقابل دشمن ایستادند و از خاک کشور، آب و خاک و ناموسشان دفاع کردند.

وی با بیان اینکه شهادت طلبی یکی از ویژگی‌های بارز رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود، افزود: ملت ایران چنان جانانه از کشور دفاع کردند که با سرافرازی و سربلندی پیروز میدان شدند.

سرطایفه درازهی در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس نشان داد که ملت شهید پرور ایرانی به چه اندازه به خاک و کشورشان عشق می‌ورزند، ادامه داد: این دوران شاهد جانفشانی دلاورمردانی بودیم که با شجاعت و مردانگی دلیرانه مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور دست دشمن بیفتد.

درازهی گفت: امروز دشمن علیه ملت ایران اسلامی جنگ ترکیبی را آغاز کرده و تلاش می‌کند با عناوین مختلف مردم را در انزوا و حالت ناامیدی و یاس قرار دهد اما با بصیرت و هوشیاری مردم نقشه‌های‌ دشمن نقش بر آب خواهد شد.

وی ادامه داد: دشمن توان حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران را ندارد لذا در تلاش است با با طرق مختلف و با ابزارهای متفاوت از جمله فضای مجازی ناامیدی و یاس از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب را میان مردم تبیین کند تا از این طریق به انقلاب ضربه بزند اما ملت ایران با عقیده راسخ و ایمان، بصیرا و هوشیاری که دارند برای دفاع از آب و خاک آرمان‌هاها ارزش‌هایای انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده اند و ذره ای از ارزش‌های خود کوتاه نخواهند آمد و دشمن این آرزو را به گور خواهد برد که بتواند خدشه ای به انقلاب اسلامی وارد کند.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۲۲
کد مطلب: 26765
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *