800
۰
به مناسبت هفته مقاومت انجام شد؛

برگزاری اولین یادواره شهدای «سب»

اولین یادواره شهدای «سب» به مناسبت هفته مقاومت در سیب و سوران برگزار شد.
برگزاری اولین یادواره شهدای «سب»
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبرپور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهدا افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم چه بدانیم چه ندانیم همه مدیون شهدا هستیم ما امروز پای سفره‌ای نشسته‌ایم که شهدا آن را با خون‌ها پاک خود مزین به ایمان پاک و عمل صالح کردند.
 
 وی افزود: همه ما مدیون اشک مادر شهید مدیون پدر شهید هستیم؛ برای هر صندلی مسئولیتی در این نظام مقدس شهید داده‌ایم امروز باید به مسئولین گفته شود حواستان به خون شهدا باشد.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبرپور با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند حادثه تروریستی کرمان در کنار اقدامات منحوس رژیم صهیونیستی قرار نگیرد، افزود: استاد دانشگاهی که خود در همین نظام مقدس با بهره‌گیری‌های سیاسی خاص از دولتی خاص به جایگاهی رسیده و به‌اصطلاح خود را سفیر اسرائیل می‌نامد صراحتاً اعلام می‌کند فکر نکنم این اقدام و عمل در کرمان توسط اسرائیل صورت‌گرفته باشد. چرا که می‌خواهد رژیم منحوس صهیونیستی، گناهکار عالم را در این حمله تروریستی بی‌گناه جلوه بدهد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ما وارثان شهدا هستیم شهدا رفتند که ملت ایران روی پای خود بایستد رفتند که ما بمانیم گاهی نیاز است به پشت سر نگاه کرد تا متوجه را پیموده شده شد تا متوجه سختی‌های گذشته شد تا ببینیم چقدر از مسیر طی شده و برای پیشروی بهتر برنامه‌ریزی بهتر از قبل داشته باشیم.
 
غلامعلی سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران نیز در این مراسم بیان کرد: امروز مکتب حاج‌قاسم سلیمانی بااقتدار کامل ادامه پیدا خواهد کرد ملت ما از آغاز انقلاب تاکنون شهدای بسیاری تقدیم این نظام نموده است.

وی افزود: امروز دشمن از آن ترس دارد که مردم ما هوشیارتر از دیروز هستند و فرق دشمن و خودی را به‌راحتی تشخیص داده و مشاهده می‌کنیم تمام نقشه‌هایی که تاکنون توسط دشمنان خارجی و معاندین داخلی پیاده شده نقش‌برآب شده است.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای محمد یاسین دهانی، یعقوب دهانی و محمدامین میر مراد زهی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۵
کد مطلب: 27141
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *