800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران:

ضیافت افطاری وحدت سپاه سیب و سوران برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران از برپایی ضیافت افطاری به مناسب ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.
ضیافت افطاری وحدت سپاه سیب و سوران برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری شستون، غلامعلی سهرابی در ضیافت افطاری وحدت با اشاره به اینکه پر برکت رمضان و ماه نزول قرآن برای هدایت بشریت را تبریک و تهنیت می‌گویم، بیان کرد: اگر مسلمان متحد باشند به هیچ مسلمانی در جهان ظلم نخواهد شد.
 
وی با بیان اینکه خداوند متعال در آیه ۱۰ سوره مبارکه حجرات می‌فرماید؛ إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَهٌ فَأَصْلِحُوا بَیْنَ أَخَوَیْکُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُرْحَمُونَ، افزود: خداوند در این آیه همه مؤمنان را با یکدیگر برادر عنوان می‌کند و می‌فرماید؛ همیشه بین برادران ایمانی خود صلح دهید و تقوای الهی پیشه کنید، باشد که مورد لطف و رحمت الهی قرار گردید.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران با اشاره به وحدت و همدلی مردم سیب و سوران در پشتیبانی از برادران دینی خود، تأکید کرد: اگر همه مؤمنان وحدت و اتحاد داشته باشند هیچ مسلمانی از جمله مسلمانان فلسطین مورد ظلم و ستم قرار نخواهند گرفت.
 
سهرابی اظهار داشت: در ماه بندگی و بهارمغفرت قرار داریم و خداوند متعال از ما در این ماه انتظار بندگی درگاهش را دارد که امید است با عنایت خودش کسب کنیم.
 
وی با بیان اینکه همه ما دشمن واحد داریم و باید در برابر دشمنان ید واحد باشیم، عنوان کرد: اختلافات یک مسئله طبیعی در زندگی ما است چه این اختلافات مذهبی باشد و چه غیرمذهبی، ازاین‌رو نباید اجازه دهیم این تفاوت‌ها به تفرقه تبدیل شود که قرآن می‌فرماید اگر تفرقه کنید سست و شکننده خواهید شد که الحمدلله در این شهرستان و این ضیافت ما در کنار همدیگر برادرانه زندگی می‌کنیم و این از برکات خداوند متعال است.
 
انتهای خبر/ 
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 27482
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *