800
۰
علیه جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی صورت گرفت؛

تجمع دانشگاهیان سراوان در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه حامی فلسطین

دانشگاهیان مجتمع آموزش عالی سراوان در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه حامی فلسطین در جهان علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی تجمع و اعلام همبستگی کردند.
تجمع دانشگاهیان  سراوان در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه حامی فلسطین
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ دانشگاهیان آموزش عالی سراوان در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه حامی فلسطین در جهان علیه جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در محوطه دانشگاه تجمع و اعلام همبستگی کردند و بیانیه ای نیز در این زمینه قرائت گردید.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ای دانشجویان و اساتید آزادمرد! چه زیبا و با شهامت در مقابل خوی وحشی گری‌ های ظالمان عالم که در رژیم منحوس صهیونیستی نمودار شده است قیام کرده‌اید و ندای حمایت از مظلوم را در دانشگاه‌های خود سر می‌دهید.

مدعیان مدافع دروغین حقوق بشر، شما را به خاطر حمایت از مظلوم و دفاع حقیقی از بشر و به خاطر فریاد انسان دوستانه شما در توقف جنگ ویرانگر این رژیم سفاک کودک‌کش، این گونه وحشیانه بازداشت می‌‌کنند. کجاست آن حقوق بشر که سردمداران دولت‌های غربی به بهانه دروغین آن کشت و کشتارها علیه کودکان و زنان مظلوم را حمایت کرده و البته این شکست مفتضحانه لیبرال دموکراسی غرب است که مکتبی است که تنها برآورده شدن امیال جهانخواری مستکبران عالم را مدنظر دارد و واژه های آزادی و عدالت تنها برای آراستن ویترین فریبکارانه آنان و انحراف افکار عمومی جهانیان است.

مگر نه این که برای حمایت از رژیم کودک‌کش مبالغ هنگفتی را در مجامع قانونی خود مصوب می‌کنند و البته این خروش شما و تقابل وحشیگرانه پلیس آمریکا بار دیگر رسوایی برای لیبرال دموکراسی غربی است.

ما دانشجویان و اساتید دانشگاه سراوان، شما دانشجویان ‌و اساتید دانشگاه‌های آمریکا که خروش انسانیت و آزادمردی‌تان علیه ظلم و جور و علیه شعار ریاکارانه و فریبکارانه مدعیان آزادی بیان رسوایی دیگری را برای حاکمان غربی در پی داشته است به خواندن نامه رهبر عزیزمان که سال‌های قبل به شما جوانان اروپایی و آمریکای شمالی نوشتند ارجاع می‌دهیم.

ما دانشجویان و اساتید دانشگاه سراوان حمایت خود را از تمامی حرکت‌ ها و جنبش‌های انسان دوستانه و آزادی‌ خواه سراسر دنیا علی الخصوص جامعه دانشگاهی آمریکا که مدافع حقیقت و آزادی و حقانیت هستند اعلام می‌داریم و از خداوند می‌ خواهیم در مسیری که در پیش گرفتید پیروز گردید.

انتهای خبر/
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 27507
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *