800
۰
به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی انجام شد؛

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای سیب و سوران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت هفته معلم گلزار شهدای سیب و سوران غبارروبی و عطرافشانی شد.
غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای سیب و سوران
غلامعلی سهرابی در گفتگو با شستون بیان کرد: یاد، نام و روش علامه شهید مرتضی مطهری (ره) به‌عنوان اسوه و الگوی معلمان باید احیاء و دانش‌آموزان باشد و با زندگی این متفکر شهید آشنا شوند.

وی از امام خمینی (ره) بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب و شهدای ایران اسلامی به‌عنوان معلمان حقیقی یادکرد و افزود: شهدا درس جهاد و شجاعت و شهامت و شهادت را به‌صورت عملی به همگان آموختند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران ادامه داد: اگر مسئله معلمی، استاد بودن و توجه به علم را جدی نگیریم و مجرا و مسیر علم را از مسیر اصلی آن پیگیری نکنیم، افکار، عقیده و بصیرت لازم را به دست نخواهیم آورد.

سهرابی خاطرنشان کرد: معلمان علاوه بر اینکه به دانش‌آموزان حسن خلق و علم می‌آموزند بصیرت‌افزایی و روشن نمایی می‌کنند و مردم را همچون چراغی هدایت گر به سرمنزل مقصود می‌رسانند.

 وی معلمی را شغل انبیا عنوان کرد و گفت: آنها در مسیر انبیا گام برمی‌دارند، کار انبیا دست‌گیری، روشن نمایی و کمک به مردم و جلوگیری از گام‌نهادن در مسیر جهل و نادانی است، معلمی ارزشمند است که علاوه بر نشر علم، خود را در راه بصیرت و شناخت ثابت‌قدم نگه دارد و دیگران را نیز در این مسیر هدایت کند.

 شرکت‌کنندگان در این مراسم ضمن عطرافشانی و غبارروبی قبور شهدا با نثار گل و ادای احترام به آرمان‌های شهدا و امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند و یاد خاطره ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی شهدا را گرامی داشتند.

انتهای خبر/
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۴۸
کد مطلب: 27506
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *