800
۰
منتخب مردم سراوان:

اعتراض دانشجویان آمریکا لرزه بر رژیم صهیونیستی انداخته است

منتخب مردم سراوان گفت: اعتراضات و تجمعات دانشجویی در قلب آمریکا و کشورهای اروپایی لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیسم انداخته است.
اعتراض دانشجویان آمریکا لرزه بر رژیم صهیونیستی انداخته است
محمد نور دهانی در گفتگو با شستون بیان کرد: مردم جویای نور و بری از ظلمت در کشورهای حامی رژیم خونخوار صهیونیستی، دیگر محدود به تظاهرات مردم در خیابان‌ها نیست بلکه با شکلی منسجم‌تر، خود را در قالب شکل‌گیری و گسترده شدن اعتراضات و تجمعات دانشجویی در قلب آمریکا و کشورهای اروپایی نشان می‌دهد؛ اعتراضاتی که بی‌شک با ورود اساتید و دانشجویان، لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیسم انداخته است.

وی افزود: دانشگاه به‌عنوان مکان اندیشه و تفکر در غرب بیدار است و از طرفی اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب و رهبری محدود به مرزهای جغرافیایی نیست بلکه هر انسان آزاد‌اندیشی را به خود جذب می‌کند که این را طرفداران باطل و ددمنش زنگ خطری برای خباثت خویش می‌دانند و دنبال سرکوب هستند.

منتخب مردم سراوان ادامه داد: قطعاً امریکا و هم‌پیمانان او با هزینه‌های گزاف تبلیغاتی سعی در توجه افکار عمومی دارند که آزادی بیان و قلم در آنجا وجود دارد در حالی که همیشه شاهد خشونت با دانشجویان و آحاد مردم در غرب هستیم که این مصداق عدم آزادی بیان و نقض صریح حقوق بشر است.

دهانی خاطرنشان کرد: همه دشمنی غربی‌ها با اسلام عزیز، به علت رشد فرهنگ دینی است. آنان عامل این رشد را جمهوری اسلامی ایران و الگوگیری از این نظام الهی می‌دانند. به‌همین علت تمام قدرت خود را به کار گرفته اند‌که با شعار زن، زندگی، آزادی، و ترویج فرهنگ غربی و فساد و فحشا؛ جلوی رشد اسلام ناب محمدی (ص) را بگیرند. همه این تلاش‌ها، آب در هاون کوبیدن است. بنده به‌عنوان یک دانشگاهی این رفتارهای خشونت بار غرب را به شدت محکوم می‌کنم و البته که این نوع برخوردها از روی ترس است و عقیده دارم که این آشنایی با آرمان‌های انقلاب غرب را در نوردیده و جلوی این روشنی را نمی‌توانند بگیرند.

وی تصریح کرد: آشنایی با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب و تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی دو عامل اصلی تداوم و استمرار تفکر انقلابی فراتر از مرزهاست و اینکه امروز شاهد این حرکات خودجوش در دانشگاه هستیم قطعاً این نور و روشنی نه تنها فراتر از مرز ها رفته بلکه به مراکز علمی رفته و حامیانی جان بر کف در آن سرزمین ها دارد.

انتهای خبر/
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 27508
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *