800
۰
به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انجام شد؛

دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهدا در سراوان

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با خانواده شهیدان جنگی اله وردی و هیبتان درازهی دیدار انجام شد.
دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهدا در سراوان
احمد حیدری نیا در گفتگو با شستون بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و پاسداشت خون شهدا با خانواده شهیدان جنگی اله وردی و هیبتان درازهی با حضور امام‌جمعه سراوان، نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت شهرستان و مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار صورت گرفت.

وی افزود: شهدا افرادی هستند که ایثار را شرمنده کردند و برای به تشکیل حکومت اسلامی در ایران جان خود را فدا کردند تا امروز ما با استقلال، امنیت و آرامش بتوانیم به‌راحتی در تمامی عرصه‌ها حضور داشته باشیم.


جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: شهیدان با الگوگیری از نهضت سرخ عاشورا و مکتب امام حسین (ع) در جبهه حق علیه باطل حضور یافتند و باشهامت و شجاعت و توسل به ائمه اطهار (ع) صحنه‌های زیبایی را از مردانگی خلق کردند.

حیدری نیا تصریح کرد: امیدواریم توانیم در این مسیر پیرو خط شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با حضور امام‌جمعه سراوان، فرماندار و جمعی از مسئولین با حضور در گلزار شهدای شهید سجاد شهرستان ضمن بیعت و تجدید میثاق با شهدا، مزار شهدای شهرستان غبارروبی و عطرافشانی شد.



انتهای خبر/
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 27237
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *