800
۰
امام‌جمعه اهل سنت سراوان:

عملیات وعده صادق دفاع در مقابل تجاوز اسرائیل بود

امام‌جمعه اهل سنت سراوان گفت: وعده صادق و پاسخ قاطعانه ایران در دفاع از تجاوز و تهاجم رژیم غاصب اسرائیل بود و این پاسخ مشروع است.
عملیات وعده صادق دفاع در مقابل تجاوز اسرائیل بود
به گزارش پایگاه خبری شستون، مولوی سید عبدالصمد ساداتی در جمع نمازگزاران سراوانی بیان کرد: هر کشوری حق دارد در مقابل تهاجم و تجاوز از خود دفاع کند از این جهت وعده صادق پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به جنایات و زورگویی اسراییل ؛ مشروع است.

وی افزود: عملکرد سیاه و کارنامه ننگین رژیم صهیونیستی قابل دفاع نیست، کشورهای مدعی حقوق بشر از جمله آمریکا و کشورهای غرب در حالی اقدام متقابل و بدون خسارت ایران را محکوم کردند که خود نظاره‌گر کشتار غیرنظامیان در غزه هستند.

امام‌‌جمعه اهل سنت سراوان ادامه داد: جایی که اطفال و زنان مسلمان به خاک و خون کشیده و آواره می‌شوند برای آنان اهمیتی ندارد و حقوق بشر مطرح نیست.

مولوی ساداتی تصریح کرد: رژیم اسراییل کودکان و زنان را قتل عام می‌کند اما بیشتر باعث تأسف است که برخی از کشورهای اسلامی منطقه در همان سمتی ایستاده‌اند که دشمنی آنان بر مسلمانان آشکار است.

وی اذعان کرد: ضعف سازمان‌های بین‌المللی و غفلت کشورهای اسلامی باعث شده رژیم اسراییل به جنایات خود ادامه دهد و مسلمانان در سرزمین‌های خود توسط آمریکا و کشورهای غربی تحت ظلم و ستم قرار گیرند.

انتهای خبر/
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 27490
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *