800
۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران:

ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در راستای برنامه‌های نظام سلامت خانواده

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران از ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در راستای اجرای برنامه‌های نظام سلامت خانواده و نظام ارجاع در تمامی پایگاه‌های سلامت این شهرستان خبر داد.
ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در راستای برنامه‌های نظام سلامت خانواده

ایوب کرد تمینی در گفتگو با شستون با تبریک فرارسیدن هفته سلامت عنوان کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی موجب جلب‌اعتماد مردم در حوزه سلامت شده است.

وی افزود: مجموعه شبکه بهداشت و درمان در سیب و سوران تحت هر شرایطی در تمام مناطق تحت پوشش در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

 این مقام مسئول با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای اجرای برنامه‌های نظام سلامت خانواده و نظام ارجاع تمام پایگاه‌های سلامت آمادگی ارائه خدمت را دارند، ادامه داد: در سال جاری شاهد اتفاقات خوب و قابل‌توجهی خواهیم بود که همچنین نیز منظور ترویج فرهنگ سلامت اجرای برنامه‌های متخلف ویژه عموم مردم، دانش‌آموزان و سایر گروه‌های هدف تدوین و برنامه‌ریزی‌شده است.

 کرد تمینی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های سلامت در مساجد جامع روستایی سیب و سوران، خاطرنشان کرد: به مناسبت آغاز هفته سلامت توسط کارشناسان بهداشتی، مراقبین سلامت و بهورزان ایستگاه‌های سلامت نیز برپا شده است که در این ایستگاه‌ها خدماتی از قبیل پایش فشارخون، اندازه‌گیری نمایه توده بدنی و مشاوره‌های روان‌شناسی و خانواده باهدف ارتقای سلامت خانواده و ترویج فرهنگ سلامت صورت می‌گیرد.

وی با بیان نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان سیب و سوران، تصریح کرد: در هفته سلامت سال جاری برنامه‌های متنوعی ویژه دانش‌آموزان برگزار خواهد شد که در اولین روز از هفته سلامت هم‌زمان با سراسر استان در مدرسه دبستان دخترانه فرهنگیان به‌صورت نمادین زنگ سلامت نواخته شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران از انجام آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سیب و سوران به مناسبت هفته سلامت خبر داد و اذعان کرد: در اولین روز آغاز هفته سلامت با حضور کارکنان شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران به‌منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای والامقام آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا برگزار شد.

 انتهای خبر/
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۷
کد مطلب: 27492
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *