800
۱
رئیس کمیته امداد سراوان خبر داد:

۳۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند

رئیس کمیته امداد سراوان گفت: ۳ هزار و ۴۵۵ نفر دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند و از خدمات این نهاد بهره می‌برند.
۳۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
شهرام رئیسی در گفتگو با شستون با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۴۵۵ نفر دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هستند، بیان کرد: ازاین‌بین ۳ هزار و ۶۲۱ نفر دانش‌آموز و ۱۶۷ نفر دانشجو هستند.
وی با بیان اینکه این قشر سالانه از خدمات و مستمری کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، افزود: خدمات تحصیلی مانند کمک‌هزینه تحصیل، توانمندسازی تحصیلی، مشاوره تحصیلی و … به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در استان سیستان و بلوچستان داده می‌شود.

رئیس کمیته امداد سراوان با اشاره به ارقام هزینه‌کرد برای توانمندسازی دانش‌آموزان تحت پوشش، بیان کرد: سال گذشته بیش از ۲ میلیارد ۳۸۷ میلیون ۱۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه‌های تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت هزینه شد.

رئیسی با بیان اینکه تعداد ۲۵۰ نفر حامی معلم حمایت از کودکان نیازمند شهرستان سراوان را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: تجلیل از معلمانی که حامی ایتام هستند در روز معلم یکی از برنامه‌های کمیته امداد شهرستان سراوان خواهد بود.

وی افزود: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های دوجانبه باهدف حمایت هر چه بیش‌تر از کودکان و دانش‌آموزان نیازمند و سپرده‌گذاری قرض ماندگار در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از دیگر نکاتی است که می‌تواند تعامل بین کمیته امداد و آموزش‌وپرورش را تقویت سازد.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 27499
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *