800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان خبر داد:

اهدای ۲۰۰ کیسه آرد و ۵ سری جهیزیه به عشایر مهرستانی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: ۲۰۰ کیسه آرد و ۵ سری جهیزیه بین مردم عزتمند عشایرنشین و مناطق صعب‌العبور شهرستان مهرستان توزیع شد.
اهدای ۲۰۰ کیسه آرد و ۵ سری جهیزیه به عشایر مهرستانی
 سید علیرضا میری بنجار در گفتگو با شستون بیان کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان، تعداد ۲۰۰ کیسه آرد و ۵ سری جهیزیه بین مردم عزتمند عشایرنشین و مناطق صعب‌العبور شهرستان مهرستان توزیع شد.
 
 وی افزود: این اقلام به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان، برای عشایرنشین و مناطق صعب‌العبور شهرستان مهرستان که قبلاً توسط فرماندهان پایگاه‌های بسیج، دهیاران و معتمدین شناسایی شده بودند اهدا شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ادامه داد: هر سری جهیزیه شامل: یخچال، فرش، تلویزیون، جاروبرقی و اجاق‌گاز به ارزش ۳۳۰ میلیون ریال که مبلغ مجموع پنج سری جهیزیه به ارزش ۱۶۵ میلیون تومان برآورد شده که توانستیم در این مرحله بین عشایر توزیع داشته باشیم.
 
میری بنجار خاطرنشان کرد: پیگیر این نوع کمک‌ها جهت رفاه حال مردمان نیازمند هستیم و از مسئولین، نهادها و خیرین نیز درخواست داریم که در این ماه مهمانی خداوند بیشتر به کمک این قشر از جامعه بپردازند تا جدا از اینکه به وظیفه خود عمل کرده‌اند، از پاداش دنیوی و اخروی و دعای خیر این مردمان نیز برخوردار خواهند شد.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 27431
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *