800
۰
امام‌جمعه سراوان:

دشمن به دنبال افتراق میان شیعه و سنی است

امام‌جمعه سراوان گفت: دشمنان به دنبال افتراق و جدایی میان مسلمانان هستند و برای این موضوع برنامه‌ریزی انجام داده‌اند؛ خواسته دشمن این است که وحدت و برادری حفظ نشود.
دشمن به دنبال افتراق میان شیعه و سنی است
 به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری امام‌جمعه سراوان با اشاره به اینکه عید سعید فطر را محضر همه تبریک عرض می‌کنم، بیان کرد: یکی از مباحثی که باید به آن توجه داشته باشید ادای زکات فطریه است، بر هر فرد توانمند که فقیر نباشد و دارا باشید زکات فطریه بر او واجب است که پرداخت کند.
 
 وی افزود: سفارش شده قبل از نماز عید زکات فطره پرداخت شود، بهتر است زکات فطریه به افراد نیازمند پرداخت شود که بسیار ارزشمند است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: شهادت سربازان راه اسلام که روز گذشته توسط شرورترین انسان‌ها که در دامن پلیدترین قوم یعنی یهود پرورش یافتند و آموزش دیدند برای دشمنی نظام اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم
 
 وی خاطرنشان کرد: امیدواریم برنامه‌ریزی شود و اجازه داده نشود که هر شروری بتواند عزیزی را به شهادت برساند و همه دست‌اندرکاران مباحث امنیتی سیستان و بلوچستان باید دقت لازم را داشته باشند تا هر فردی وارد شهرها نشود و دست به خرابکاری بزند .

امام‌جمعه سراوان ادامه داد: خلأهای وجود دارد که شایسته نظام و مردم نیست و باید برخورد قاطع صورت گیرد و با همه افرادی که به ناامنی دامن می‌زنند باید برخورد لازم صورت گیرد و ریشه آنها خشکانده شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: دشمنان به دنبال افتراق و جدایی میان مسلمانان هستند و برای این موضوع برنامه‌ریزی انجام داده‌اند؛ خواسته دشمن این است که وحدت و برادری حفظ نشود؛ اهل تریبون در سیستان و بلوچستان نسبت به گفتار خود توجه داشته باشند و به توطئه دشمن تن ندهند و از خدعه آنها غافل نشوند.

وی با بیان اینکه وحدت و برادری بسیار ارزشمند و راه قدرت امت اسلامی و پیشرفت است، گفت: برای حفظ امنیت در استان و شهرستان همه باید تلاش کنند و همکاری لازم را با نیروهای مجاهد امینی که شبانه‌روز تلاش می‌کنند داشته باشند.
 
امام‌جمعه سراوان اذعان کرد: دشمن تلاش می‌کند چهره و ذهن‌ها را از مردم غزه دور سازد مردم غزه توسط سفاک‌ترین رژیم به خاک و خون کشیده شده ننگ بر سازمان ملل و افرادی که توجه به کشتار سی و چند هزارنفری زن و کودک ندارند نباید مردم غزه و جنایت صهیونیست را نباید فراموش کرد.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 27441
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *