نماینده حوزه انتخابیه سراوان:

سازمان ملل برای مقابله با کود کشی ورود کند

27 آبان 1402 ساعت 13:36

نماینده حوزه انتخابیه سراوان گفت: امروز غزه در مرحله‌ای وجود دارد که باید شورای امنیت و سازمان ملل متحد برای اینکه بیش از این کودک کشی رخ ندهد ورود کند.


ملک فاضلی در گفتگو با شستون بیان کرد: امروز اسرائیل غاصب نهایت ظلم و تعدی که در طول تاریخ انجام داده و چهره ظالمانه و خارج از وصف خود را در فلسطین نشان می‌دهد.

وی افزود: بدترین و فجیع‌ترین حرکت امروز انجام شده و نزدیک به بیش از ۲۰ هزار نفر و یا به قولی بیش از چهل هزار نفر قتل‌عام شدند.

نماینده حوزه انتخابیه سراوان ادامه داد: اساس به‌وجودآمدن سازمان ملل متحد و شورای امنیت بعد از جنگ جهانی دوم این است که از صلح و حقوق بشر دفاع کند و اگر مواردی مانند آنچه امروز در غزه اتفاق افتاده را ورود کند.

فاضلی اضافه کرد: متأسفانه در جلسه‌ای که در چند روز قبل برگزار شد و حدود ۱۵ شرکت‌کننده داشت، پنج کشور علیه جنایات رژیم اسرائیل رأی دادند، امریکا موافق اسرائیل رأی داد و ۱۰ کشور نیز رأی نیز ممتنع بود.


وی خاطرنشان کرد: وظیفه شورای امنیت عبارت از دو چیز است فصل ششم و فصل هفتم؛ در فصل ششم نصیحت کند و فصل هفتم باید وارد عمل شود، حال مرحله‌ای است که باید سازمان ملل و شورای امنیت ورود کنند که بیش از این کودک کشی رخ ندهد

نماینده سراوان اذعان کرد: وضعیت بیمارستان‌های غزه را مشاهده می‌کنیم، بسیاری از کودکان و نوزادان نارس هنگام انتقال فوت می‌کنند، وضعیت بسیار ناراحت‌کننده‌ای است که قابل‌دیدن نیست.

فاضلی تصریح کرد: امروز وظیفه مسلمانان در سراسر دنیا مشخص است و هر کس که بویی از انسانیت برده باید وارد عمل شود.


انتهای خبر/


کد مطلب: 26946

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/26946/سازمان-ملل-مقابله-کود-کشی-ورود-کند

شستون
  https://shastoon.ir