800
۰
نماینده حوزه انتخابیه سراوان:

سازمان ملل برای مقابله با کود کشی ورود کند

نماینده حوزه انتخابیه سراوان گفت: امروز غزه در مرحله‌ای وجود دارد که باید شورای امنیت و سازمان ملل متحد برای اینکه بیش از این کودک کشی رخ ندهد ورود کند.
سازمان ملل برای مقابله با کود کشی ورود کند
ملک فاضلی در گفتگو با شستون بیان کرد: امروز اسرائیل غاصب نهایت ظلم و تعدی که در طول تاریخ انجام داده و چهره ظالمانه و خارج از وصف خود را در فلسطین نشان می‌دهد.

وی افزود: بدترین و فجیع‌ترین حرکت امروز انجام شده و نزدیک به بیش از ۲۰ هزار نفر و یا به قولی بیش از چهل هزار نفر قتل‌عام شدند.

نماینده حوزه انتخابیه سراوان ادامه داد: اساس به‌وجودآمدن سازمان ملل متحد و شورای امنیت بعد از جنگ جهانی دوم این است که از صلح و حقوق بشر دفاع کند و اگر مواردی مانند آنچه امروز در غزه اتفاق افتاده را ورود کند.

فاضلی اضافه کرد: متأسفانه در جلسه‌ای که در چند روز قبل برگزار شد و حدود ۱۵ شرکت‌کننده داشت، پنج کشور علیه جنایات رژیم اسرائیل رأی دادند، امریکا موافق اسرائیل رأی داد و ۱۰ کشور نیز رأی نیز ممتنع بود.


وی خاطرنشان کرد: وظیفه شورای امنیت عبارت از دو چیز است فصل ششم و فصل هفتم؛ در فصل ششم نصیحت کند و فصل هفتم باید وارد عمل شود، حال مرحله‌ای است که باید سازمان ملل و شورای امنیت ورود کنند که بیش از این کودک کشی رخ ندهد

نماینده سراوان اذعان کرد: وضعیت بیمارستان‌های غزه را مشاهده می‌کنیم، بسیاری از کودکان و نوزادان نارس هنگام انتقال فوت می‌کنند، وضعیت بسیار ناراحت‌کننده‌ای است که قابل‌دیدن نیست.

فاضلی تصریح کرد: امروز وظیفه مسلمانان در سراسر دنیا مشخص است و هر کس که بویی از انسانیت برده باید وارد عمل شود.


انتهای خبر/
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 26946
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *