800
۰
امام‌جمعه سراوان:

وحشی‌گری و نسل‌کشی توسط رژیم صهیونسیتی با پشتیبانی استکبار جهانی است

امام‌جمعه سراوان گفت: وحشی‌گری و نسل‌کشی که امروز توسط رژیم کودک‌کش و غاصب اسرائیل در حال انجام است به پشتیبانی استکبار جهانی به سردمداری آمریکا انجام می‌شود.
وحشی‌گری و نسل‌کشی توسط رژیم صهیونسیتی با پشتیبانی استکبار جهانی است
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری بیان کرد: مسائلی که امروز دل همه انسان‌های آزادی‌خواه عالم حتی غیر مسلمان را به درد‌ آورده جنایات وحشیانه رژیم صهیونسیتی در سرزمین مردم فلسطین و غزه است.

وی افزود: روزانه در همه ساعات وحشیانه یک رژیمی به پشتیبانی قلدرهای شیطانی به سردمداری آمریکا به ملت بی دفاع و مظلوم حمله می‌کند که در هر حمله صدها زن و کودک به شهادت می‌رسد.

امام‌جمعه سراوان ادامه داد: وحشی‌گری و نسل‌کشی در مقابل چشم همگان یک رژیم بی پروا در دل دنیای اسلام انجام می‌دهد، این‌چنین جنایاتی در این عصر انجام می‌شود که جای تأسف دارد، البته همه این جنایات انجام می‌شود که شاید همپوشانی کند رژیم متزلزل صهیونسیتی از عملیات غرور آفرین رزمندگان اسلام به اسم طوفان الاقصی که یک عملیات قهرمانانه انجام شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری اضافه کرد: وحشی‌گری‌های رژیم صهیونسیتی به این جهت انجام می‌شود که بشود اذهان را ازصحنه هایی که بسیار زیبا مقاومان فلسطینی انجام دادند را غافل کنند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونسیتی از بین رفتنی است با تمامی جنایاتی که انجام می‌دهد، با انجام عملیات طوفان الاقصی پایه‌های اصلی رژیم صهیونسیتی از بین رفت. اولین پایه اصلی رژیم صهیونسیتی که بر اساس آن ایستاده بود این بود که پشتیبان این رژیم ایالت منفسد آمریکاست یک قلدر استکباری در دنیا بود؛ گروه مقاومت بدون اینکه از پشتیبانی هیچ قدرتی برخوردار باشد وارد شهرک‌های اشغالی شدند و پادگان‌های نظامی اسرائیلی‌ها را تصرف کردند.

امام‌جمعه سراوان اذعان کرد: آمریکایی‌ها در همه زمان پشتیبانی محکم از جنایت صهیونسیتی‌ها داشته‌اند و همه توان خود را برای صهیونیست‌ها به کار برده‌اند اما با این تفاسیر یک گروهی به نام مقاومت وارد می‌شود و عملیات قهرمانانه طوفان الاقصی را انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: همه دنیا فکر می‌کردند که رژیم صهیونسیتی از یک قدرت اطلاعاتی و امنیتی بالا و نفوذ ناپذیری برخوردار است اما دیدیم که با داشتن بهترین پهپادها، ماهواره‌ها، شبکه‌های اطلاعاتی، شبکه‌های گسترده جاسوسی پیشرفته که در اختیار داشتند رزمندگان مقاومت بدون اینکه سرنخی از خود بر جای بگذارند از طریق زمین و هوا و تونل وارد شهرک‌های اشغالی شدند و چندین شهرک را تصرف، چندین تن از نظامیان را دستگیر کردند و به داخل شهرک‌ها پیشروی داشتند.

وی گفت: همه گمان می‌کردند که رژیم صهیونسیتی دارای ارتش مجهز است اما انجام عملیات طوفان الاقصی این موضوع را از ذهن‌ها پاک کرد و به همه نشان داد که صهیونیست فاقد مردم جنگی و امنیت پوشالی است به طوریکه امروز شاهد مهاجرت معکوس در سرزمین اشغالی هستیم.

امام‌جمعه سراوان ادامه داد: فضای رسانه‌ای که در دست آنها بود مسائل و حقیقت‌ها را در دل و ذهن انسان‌ها به گونه‌ای دیگر جلوه می‌دادند اما در این عملیات مقابل چشم همه دنیا مشخص شد راه مجاهدان ادامه دارد، این رژیم باید از بین رود، و آنچه را به تصویر می کشند این‌چنین نیست وسرزمین فلسطین به صاحبان اصلی آن بازخواهد گشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری خاطرنشان کرد: حرکتی که امروز در دنیای اسلام علیه رژیم غاصب اسراییل به وجود آمده و مردم به خیابان ها آمده اند نشان می‌دهد که این رژیم از بین رفتنی است.

وی بیان کرد: همه ملت ایران از جنایات رژیم صهیونسیتی علیه ملت فلسطین ناراحت هستند و با بصیرت، آگاهانه در صحنه حضور دارند و ملت فلسطین را در مسیر نابودی رژیم غاصب اسراییل همراهی می‌کنند.جنایات رژیم غاصب نمی‌تواند از بین رفتن رژیم را به تاخیر بیاندازد، وعده الهی حق است مسجد الاقصی از خباثت و پلیدی پاک می‌شود.

انتهای خبر/
جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 26836
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *