800
۰
فرمانده سپاه شهرستانی سراوان:

اسرائیل هیچگاه نمی‌تواند شکست در طوفان الاقصی را ترمیم کند

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: اسرائیل هیچگاه نمی‌تواند شکست در طوفان الاقصی را ترمیم کند.
اسرائیل هیچگاه نمی‌تواند شکست در طوفان الاقصی را ترمیم کند
به گزارش پایگاه خبری شستون، علی ثمره حسینی در جمع پیشکسوتان، آزادگان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران سراوانی، بیان کرد: مرور‌ خاطرات هشت سال دفاع مقدس در جمع پیشکسوتان که گوشه ای از عمر خود را برای حفظ انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی و در مسیر و امتداد بعثت پیامبر اکرم (ص) هزینه کرده اند، بسیار ارزشمند است.

 وی افزود: به برکت جانفشانی و ایثارگری‌هایی که انجام شد امروز انقلاب اسلامی ایران به کل دنیا صادر شده و در این مسیر خوش درخشید و این حرکت زیبا به واسطه مجاهدت‌های افرادی بود که بسیجی‌وار و بدون چشم‌داشت پا به میدان گذاشتند، ایجاد شد.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: در چند روز گذشته یکی از یاران اصلی شهید سلیمانی در منطقه زینبیه حوالی شهر دمشق سردار سید رضی موسوی را به شهادت رساندند، وی فردی بود که سال‌ها وظیفه پشتیبانی از جبهه مقاومت را بر عهده داشت‌.

 ثمره حسینی گفت: طوفان الاقصی یک عملیات غرورآفرین بود که توسط فلسطینیان انجام و در تاریخ ماندگار شد و اسرائیل هر اقدامی که بخواهد انجام دهد نمی‌تواند شکست این طوفان را ترمیم کند، اهدافی را در جنگ زمینی که علیه غزه راه‌اندازی کرد برنامه‌ریز کرده و نزدیک به سه ماه است که می‌خواستند غزه را با خاک یکسان کنند، مردم غزه را کوچ اجباری دهند و رزمندگان حماس را نابود و اسرا را آزاد کنند که به هیچ یک از اهداف خود دست نیافتند.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با بیان اینکه جنگ میان غزه و اسرائیل جنگ تن با تانک پیشرفته است، بیان کرد: در جنگ زمینی در باریکه غزه اسرائیل زمین‌گیر شد و چندین تیپ از آنها به دلیل تلفاتی که داشتند عقب نشینی کردند.

ثمره حسین افزود: حاج قاسم در وصیت‌نامه خود خداوند متعال را شکرگزاری کرده که در این برهه از زمان برای اعتلای اسلام تلاش و گام برداشته و عمرش را در این مسیر گذاشته است.

وی ادامه داد: حاج قاسم همواره به دوستان شهیدش غبطه می‌خورد و در هر محفل و مجلس از مردم درخواست داشت که دعا کنند تا شهید و به دوستان شهیدش محلق شود.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با بیان اینکه تقدیر الهی بر این بود که شهید سلیمانی زنده بماند تا محور مقاومت شکل گیرد و داعش ریشه کن شود، تصریح کرد: امروز همه ابرقدرت‌های جهان از ایران اسلامی وحشت دارند به دلیل اینکه انقلاب حرکت رو به جلو دارد و این هم به واسطه فداکاری و جانفشانی و مجاهدت های افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان بزرگ است.

ثمره حسینی اذعان کرد: امروز دشمن از شهید سلیمانی بیشتر می‌ترسد چرا هر روز به پیروان مکتب حاج قاسم افزوده می شود و عملیات غرور‌آفرین طوفان الاقصی نیز به واسطه تفکر و فرهنگ مقاومت و مکتب حاج قاسم سلیمانی که بین رزمندگان و مجاهدان مقاومت ترویج داده شده انجام شد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای القای ناامیدی میان ملت ایران و کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات، تصریح کرد: سلامت انتخابات، امنیت انتخابات، رقابت و مشارکت حداکثری است چهار مولفه است که مقام معظم رهبری برای انتخابات بیان فرمودند و دشمن تلاش می کند تا با خدشه دار کردن سه مولفه اول مشارکت در انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد.


سردار دلها اسوه تمام پیشکسوتان و خار چشم تمام کشورهای غربی است
جمعه حسین بر آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس در جمع پیشکسوتان سراوانی بیان کرد: وارد چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شده ایم که نیاز است رشادت‌های سردار دلها در جامعه یادآوری شود.

وی افزود: برای به شهادت رساندن شهید سلیمانی دشمنان انقلاب اسلامی میلیون‌ها دلار هزینه و با بسیاری از کشورهای رده بالا نشست‌‌های متعدد برگزار کردند تا بتوانند سردار را به شهادت برسانند و زمانی که ایشان را به شهادت رساندند، در تمام دنیا شهید سلیمانی به یک قهرمان تبدیل شد متوجه شدند که مرتکب اشتباه شده اند.

آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه سردار دلها اسوه تمام پیشکسوتان و خار چشم تمام کشورهای غربی است، تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار می‌کرد که سرباز ولایت است.

حسین بر با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اذعان کرد: مولوی ریگی که سال گذشته توسط معاندین و کوردلان در خاش به شهادت رسید در هشت سال دفاع مقدس در جبهه حضور داشت.

وی اذعان کرد: نظام جمهوری اسلامی با خون شهدا که نهال نوپای بوده و امروز درخت تنومند و قدرتمند است بزرگ ترین ابرقدرت های شرق و غرب از او به دلیل رشادت های سردتر سلیمانی و شهدا می‌ترسند پس ما باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم که خون شهدا پایمال شود.


انتهای خبر/


 
سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب: 27101
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *