800
۰
امام‌جمعه سراوان:

طوفان الاقصی ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست

امام‌جمعه سراوان گفت: عملیات طوفان الاقصی که توسط حماس و گروه‌های مقاومت انجام شد ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی و کودکش اسرائیل را در هم شکست.
طوفان الاقصی ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در گفتگو با شستون بیان کرد: موضوع طوفان الاقصی به‌عنوان رمز عملیات علیه رژیم غاصب صهیونیستی انجام شد و یک زلزله و یک نبرد متفاوتی در بین نبردهای مقاومت در این سرزمین بود.

وی افزود: رژیم صهیونسیتی یک فکر خبیثانه استکباری بود که در دل دنیای اسلام به وجود آوردند که بتواند نماینده استکبار بر کل اسلام و منطقه مسلمان‌نشین باشد.

امام‌جمعه سراوان ادامه داد: سرزمین فلسطین و مسجدالاقصی یکی از محبوب‌ترین مناطق دنیابین مسلمانان است، قداستی دارد به بلندی قداست خانه خدا و مسجدالحرام، ۷۵ سال است که شفیع‌ترین انسان‌ها را در این سرزمین ساکن کردند که هر جنایتی که فکر کنید که در دنیا نبوده علیه مردم مظلوم فلسطین یعنی صاحبان اصلی این سرزمین انجام دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری اضافه کرد: چند صدهزار زن و مردم را رژیم غاصب اسرائیل در زندان روزانه شکنجه می‌دهند، با عربده‌کشی کاری کرده بودند که در عالم اسلام هیچ کشوری و هیچ احدی نتواند فکر کند که می‌تواند علیه اسرائیل کاری انجام دهد.

وی تصریح کرد: اما به لطف خدا گروهی در این عالم ایجاد شد به اسلام و انقلاب اسلامی که تمام محاسبات و معادلات آنها را در هم شکست و مقاومت به وجود آمد امروز مقاومت این عملیات که به طوفان الاقصی شهرت یافت کاری انجام داد که ابهت رژیم غاصب شکسته شد.

امام‌جمعه سراوان خاطرنشان کرد: بنا بود چند ماه آینده کل مسجدالاقصی با خاک یکسان شود و یک معبد در آنجا بنا شود و تمام کشورهای عربی بتوانند کار عادی‌سازی و ارتباط‌گیری با اسرائیل داشته باشند، جنایاتی را از پیش‌طراحی کرده بودند؛ اما با این عملیات تمامی نقشه‌های آنها خنثی شد، ابهت پوشالی اسرائیلی‌ها شکسته و مقاومت زنده شد و قوت گرفت.

وی اذعان کرد: همه آنهایی که دل در گروه مقاومت داشتند با انجام عملیات طوفان الاقصی امیدوار شدند، درست است جنایات و کشتارهای بی‌رحمانه‌ای را انجام داده این ذات اسرائیل است گرچه درگذشته این جنایات را در زندان‌ها به‌صورت مخفیانه انجام می‌شده؛ اما حال به‌صورت علنی انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری بیان کرد: امروزه برخی‌ها صحبت‌هایی را به میان می‌آوردند و مقاومت را مقصر می‌دانند؛ اما اینها دشمنان دین خدا هستند چرا که رژیم غاصب اسرائیل هشتاد سال است که فلسطینیان را به بدترین شکل شکنجه داده و جنایات مختلفی را علیه مردم مظلوم فلسطین روا داشته است آیا نباید مقاومت واکنش دهد؟

وی تصریح کرد: قطعاً طوفان الاقصی شروعی برای ریشه‌کنی اسرائیل از این سرزمین پاک است و قطعاً طبق وعده الهی مقاومت پیروز و این غده سرطانی ازبین‌رفتنی است.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 26812
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *