800
۰
امام‌جمعه سراوان:

اتحاد کشورهای اسلامی نتیجه انجام عملیات غرور‌آفرین طوفان الاقصی است

امام‌جمعه سراوان گفت: یکی از پیامد‌های طوفان الاقصی این است که دنیای اسلام را متحد کرد، بسیاری از کشورها به دنبال عادی‌سازی با رژیم غاصب بودند اما امروز همه متوجه جنایات رژیم غاصب شدند.
اتحاد کشورهای اسلامی نتیجه انجام عملیات غرور‌آفرین طوفان الاقصی است
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری بیان کرد: یکی از مباحثی که باید در این ایام به آن توجه داشته باشیم اقتدار و عظمت گروه مقاوم فلسطین و مردم مظلوم غزه است که افتخارآفرینی داشته‌اند.

وی افزود: عملیات غرور‌آفرین طوفان الاقصی توسط مجاهدان راه‌خدا در سرزمین فلسطین انجام شد، در خاطر اذهان ماندگار شد.

امام‌جمعه سراوان ادامه داد: فلسفه وجودی رژیم صهیونسیتی جنایت، کفر و خون‌ریزی است که مردم مظلوم اما مقتدر که زن و کودک و فرزند هستند را به خاک و خون کشیده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری اضافه کرد: ترویج قلدری، نفاق، ریا‌کاری، آدم‌کشی در این رژیم غاصب مشاهده می‌کنیم اما هر ریشه‌ای که شرارت داشته باشد طبق آیات قرآن عمر ندارد اما ریشه مقاومت محکم است که از سرچشمه زلال آب می‌گیرد و ماندگار است. مزه این پیروزی را مردم مقاوم غزه کشیده‌اند یک طوفان دیگر ریشه رژیم جعلی اسرائیل را از بین خواهند برد و خداوند تازیانه عذاب را بر این رژیم خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تازیانه خداوند از آستین مقاومت بر این قوم شرور بیرون خواهد‌آمد همچنانی که در طوفان الاقصی هزاران مجروح و چند صد اسیر گرفته شد خیلی از جنایت‌کاران آواره، مجروح و اسیر شد، این تازیانه الهی است که از آستین مقاومت بر بدن منحوس رژیم غاصب زده شد.

امام‌جمعه سراوان با بیان اینکه این طوفان پدیده بی نظیری بود، خاطرنشان کرد: هفتاد و پنج سال است رژیم صهیونسیتی شرارت می‌کند؛ زنان و کودکان بی‌گناه را به شهادت رسیده ‌اند، ۱۶ سال است مردم غزه را در یک قفس قرار داده و جنایات خاموشی را بر مردم این منطقه روا داشته‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری با اشاره به از بین رفتن ستون‌های رژیم صهیونسیتی با انجام طوفان الاقصی، گفت: یکی از پیامد‌های طوفان الاقصی این است که دنیای اسلام را متحد کرد، بسیاری از کشورها به دنبال عادی‌سازی با رژیم غاصب بودند اما امروز همه متوجه جنایات رژیم غاصب شدند.

وی اذعان کرد: حقانیت مقاومت به دست صهیونسیتی‌ها تسریع شد، همه به حقانیت مقاومت و مقابله با رژیم صهیونسیتی اذعان می‌کنند و حق را به مقاومت می‌دهند. این وعده الهی است که مقاومت و حزب‌الله و حق پیروز است، رژیم صهیونسیتی رژیم باطل و ناحقی است و با چنین جنایاتی نمی‌تواند باطلیت خود را از بین ببرد از همه ملت‌ها و دولت‌ها انتظار می‌رود که مردم مظلوم غزه را حمایت کنند.

امام‌جمعه سراوان بیان کرد: شنبه ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام است و در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نامیده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری با اشاره به روز فرهنگ عمومی، تصریح کرد: فرهنگ عمومی در بین مسلمانان یعنی ما باید برنامه‌ای داشته باشیم که بستر سطح زندگی اسلامی برای ما در همه ابعاد فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: در سطح شهر سراوان متکدیانی مشاهده می‌شوند که متعلق به این شهر نیستند، این افراد توسط برخی در سطح شهر روزانه ساماندهی می‌شوند، شایسته نیست در شهر سراوان شاهد چنین پدیده‌ای باشیم و از متولیان امر انتظار داریم تدابیری برای رفع این معضل اندیشیده شود.

انتهای خبر/
جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 26884
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *