800
۰
فرماندار سراوان:

غده سرطانی؛ اسرائیل از بین رفتی است

فرماندار سراوان گفت: طوفان الاقصی در نتیجه جنایات رژیم صهیونسیتی رخ داد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری این غده سرطانی از بین رفتی است.
غده سرطانی؛ اسرائیل از بین رفتی است
سعید تجلیلی در گفتگو با شستون بیان کرد: طوفان الاقصی در نتیجه جنایات، کودک کشی و نسل‌کشی که رژیم صهیونسیتی علیه ملت مظلوم فلسطین به‌صورت غیرقانونی در منطقه انجام داد رخ داد.

وی افزود: روزی جوانان فلسطینی با سنگ از خود دفاع می‌کردند؛ اما امروز به موشک پراکنی منتهی شده است، امروز انسجام گروه‌های فلسطینی شامل شاخه‌های مختلف نظامی به جایی رسیده که باعث شد برخی از کشورهایی که به دنبال عادی‌سازی روابط با اسرائیل بوده‌اند این عمل زیر سؤال رود و منتفی شود.

فرماندار سراوان ادامه داد: با حمایت دنیای اسلام و به اذن خدای متعال، فلسطینیان با جان‌ودل و با جوانان فداکار و شجاع که از جان خود گذشتن و به میدان آمدن باعث به‌وجودآمدن این حماسه شدند که گام بزرگی برای نجات فلسطین محسوب می‌شود.

تجلیلی گفت: رژیم غاصب رفتنی است، امروز نهضت فلسطین از هفتاد و هشتاد سال گذشته سرحال‌تر است، مشاهده می‌کنیم نهضت فلسطین نهضت ضد غرب، ظلم و ضد صهیونیسم است، این نهضت به نتیجه خواهد رسید، اسرائیل این غده سرطانی به فضل الهی به دست مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کل منطقه از بین خواهد رفت.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که رژیم صهیونسیتی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید گویا این زمان به کمتر در حال رخ‌دادن است.

فرماندار سراوان باتوجه‌به راه‌اندازی کارناوال‌های مخالف رسانه‌ای، کانال‌های تلویزیونی و شبکه‌های اجتماعی که در حال شست‌وشو مغزی هستند و از طرف آمریکا و اسرائیل بودجه آنها تأمین می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز دشمن جنگ ادراکی به راه انداخته است و ما وظیفه داریم با جهاد تبیین با آن مقابله کنیم چرا که جهاد تبیین خنثی‌کننده اهداف دشمنان است.

تجلیلی اذعان کرد: جهاد تبیین فقط برای یک منطقه نیست؛ بلکه هر کس ندای حق و حقانیت مردم مظلوم فلسطین را شنید باید خودکامگی و جنایات اسرائیل و آمریکا را به گوش جهانیان برساند.

وی بیان کرد: نظام مقدم جمهوری اسلامی ایران در ابتدا یک نهال بود که با خون شهدا تنومند است، بالاخره هر اقدام خوبی که به سرانجام رسد باید تعدادی از افراد فدا شوند قطعاً پیروزی نصیب مردم مقاوم و مظلوم فلسطین خواهد بود.

فرماندار سراوان افزود: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز قدس نام‌گذاری کرده است که در این روز مردم همبستگی خود را به مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌دارند و هم اکنون نیز جهان متوجه شده که حق فلسطینیان ضایع شده و کودکان زیر بمب‌های فسفری و خوشه‌ای رژیم صهیونسیتی به شهادت می‌رسند؛ قطعاً پس از هر سختی آسانی حاصل می‌شود و روزی ما ملت‌های مسلمان در قبله اول مسلمین یعنی مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 26811
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *