800
۰
فرماندار سراوان:

مظلوم‌کشی در ذات مستکبرین جهان است

فرماندار سراوان گفت: سران کشورهای مختلف در چند روز اخیر از اسرائیل بازدید داشتند و ضمن حمایت به آنها تسلیحات نیز داده اند چرا که در ذات مستکبرین عالم مظلوم‌کشی است.
مظلوم‌کشی در ذات مستکبرین جهان است
سعید تجلیلی در گفتگو با شستون بیان کرد: افراد به‌نوعی می‌خواهند موقعیت خود را تثبیت کنند که تثبیت نخواهد شد روزبه‌روز همان‌طور که آبروی ازدست‌رفته داشته‌اند ازدست‌رفته‌تر خواهد شد.

وی افزود: ماهیت رژیم صهیونیستی برای همه دنیا مشخص و روشن است؛ اما با آغاز طوفان الاقصی برخی تلاش می‌کنند جای جلاد و شهید را عوض کنند که یک حرکت بیهوده و بی‌سرانجامی است قطعاً این سناریو به شکست خواهد انجامید.

فرماندار سراوان ادامه داد: اینکه اسرائیل از کشور خود دفاع می‌کند سخنانی بیهوده است که برخی‌ها در داخل و خارج به میان می‌آورند و گمان می‌کنند عزت ازدست‌رفته خود را به دست خواهند آورد؛ اما این باعث بی‌آبرویی آنها خواهد شد.

تجلیلی گفت: در طول ایام‌های مختلف و در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی مشاهده کردیم که سازمان‌های به‌اصطلاح مدافع حقوق بشر در جهان چگونه عمل کردند،یک نفر را در کشور ما اسم رمز و آشوب را در کل کشور برنامه‌ریزی می‌کنند که یک فرد اینجا کشته شده در بوغ و کرنا و رسانه‌های مختلف شانتاژ می‌دهند تا بتوانند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اقداماتی را انجام دهند؛ اما امروز متأسفانه جنایت‌کاران مهمی مثل آمریکا و اسرائیل و بسیاری از هم‌پیمانان اینها در جهان وجود دارد؛ اما مقابل جنایات آنها سکوت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شهید قاسم سلیمانی فردی که با تروریسم مقابله می‌کرد را با دستور مستقیم شخص رئیس‌جمهور آمریکا به شهادت می‌رسانند و از هیچ سازمانی واکنشی صورت نگرفت این است که امروز باید مسلمانان خودشان آگاه باشند که در دام دشمن گرفتار نشوند و جهاد تبیینی که مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های مختلف بیان فرموده‌اند انجام دهند تا دنیا متوجه شود که اینها مدافع مظلومین جهان نیستند و در حمایت مستکبرین هستند.

فرماندار سراوان اذعان کرد: رژیم‌های مختلف، وزا و سران کشورهای مختلف از اسرائیل هم بازدید می‌کنند و هم تسلیحات می‌دهند و هم حمایت می‌کنند کار مستکبرین جهان این است که مظلوم‌کشی انجام دهند.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۹
کد مطلب: 26816
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *