800
۰
امام‌جمعه سراوان:

طوفان الاقصی باعث آمریکا زدایی میان ملت‌های جهان شده است

امام‌جمعه سراوان گفت: بعد از شکست در سوریه، لبنان و عراق؛ طوفان الاقصی یکی از موثرترین حرکت‌های آمریکا زدایی در خاورمیانه بود که طرح آمریکا را برای خاورمیانه جدید و از بین بردن مرزها به زباله‌دان تاریخ تبدیل کرد.
طوفان الاقصی باعث آمریکا زدایی میان ملت‌های جهان شده است
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری با اشاره طرح‌های استکبار جهانی از سال ۲۰۰۶ در خاورمیانه که منطقه حساس و پر ارزش از نظر جغرافیایی و مباحث دیگر است، با شکست مواجه شده است، بیان‌کرد: گروه های نیابتی را در برخی از کشورهای این منطقه مانند عراق و سوریه و لبنان راه اندازی کردند تا به اهداف خود دست یابند اما شکست خوردند.

وی افزود: بعد از شکست در سوریه، لبنان و عراق؛ طوفان الاقصی یکی از موثرترین حرکت‌های آمریکا زدایی در خاورمیانه بود که طرح آمریکا را برای خاورمیانه جدید و از بین بردن مرزها به زباله‌دان تاریخ تبدیل کرد.

امام جمعه سراوان ادامه داد: حدود ۲ ماه است که رژیم صهیونیستی جنایات زیادی را در غزه انجام می‌دهد حدود ۲۵ هزار نفر فرد بی‌گناه را قتل عام کرد که تقریبا پنج هزار نفر آن کودک بوده تا بتوانند شکستی که در عملیات طوفان الاقصی خورده را ترمیم کند اما این شکست غیرقابل ترمیم است.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: رژیم کودک‌کش اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی دچار شکست اطلاعاتی، امنیتی و نظامی شد به طوریکه مجاهدان مقاومت در پادگان‌های آنها حضور یافتند و چندین کیلومتر در سرزمین‌های اشغالی پیش‌روی داشتند.

وی اذعان کرد: در جنایات رخ داده علیه غزه ماهیت متمدمین غرب که خود را انسان‌های متمدن می‌دانستند برای همه دنیا مشخص شد و یک آمریکا زدایی بین ملت‌های آزادی‌خواه ایجاد شد و روزانه در بیش از ۶۰ کشور علیه آمریکا شعار می‌دهند‌.

امام‌جمعه سراوان گفت: بر سر مردم غزه انواع بمب‌های ممنوعه روانه می‌شود اما مردم مقاوم غزه با آنها مقابله می‌کنند چرا که آنها راه از بین بردن ظلم استکباری در این منطقه مقابله است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی فرهنگی به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۶۳، بیان کرد: امروز دشمن به شدت در حال تهاجم فرهنگی است تا ذهن و اندیشه و عمل اسلامی را مردم ما بگیرد و فرهنگ انحرافی و به بن‌بست رسیده غرب را در زندگی ما جاری مند اما باید تلاش کنیم تا فرهنگ غنی اسلامی در تمامی ابعاد زندگی ما پیاده شود.

وی با اشاره به روز جهانی حقوق بشر، اذعان کرد: مقابل چشم همگان به ویژه سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشر ۱۵ هزار نفر بی گناه قتل عام و میلیون‌ها انسان بی خانمان شدند اما سازمان‌های جعلی حقوق بشر که دست نشانده مستکبران خونخوار هستند سکوت کردند که برای آنها مایه ننگ و خفت خواهد بود.

انتهای خبر/
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 27019
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *