مدیر تبلیغات اسلامی سراوان مطرح کرد:

هزینه‌های گزاف دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات

9 اسفند 1402 ساعت 10:09

مدیر تبلیغات اسلامی سراوان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی برای اینکه مردم در پای صندوق‌های رأی حضور نداشته باشند هزینه‌های گزاف انجام داده‌اند.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابد سابکی در گفتگو با شستون بیان کرد: دشمن به دنبال این است که مردم ایران پای صندوق‌های رأی حضور نداشته باشند و هزینه‌های گزاف برای رأی ندادن ملت شریف ایران انجام داده است پس این سؤال مطرح می‌شود که چه سود و منفعتی رأی ندادن ایرانیان برای دشمن دارد.

وی افزود: از منظر قرآن سرنوشت هر قوم به دست همان قوم تغییر می‌کند؛ ما می‌توانیم با رأی ندادن سرنوشت کشور را خراب کنیم و یا با رأی‌دادن سرنوشت خوبی برای کشور بسازیم.


مدیر تبلیغات اسلامی سراوان با اشاره به آیات قرآن کریم در باب انتخاب اصلح، ادامه داد: اگر خود اطلاع دقیقی از نامزدهای انتخاباتی نداریم باید از شخصی که آگاه است سؤال بپرسیم و تحقیق کنیم که فردی را می‌خواهیم به او رأی داریم توانمند باشد و به‌دور از تعصبات قومی و فرد عادل و کارآمد را انتخاب کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی خاطرنشان کرد: باید به‌درستی فرد اصلح را طبق منویات مقام معظم رهبری انتخاب کنیم و اگر خلاف آن عمل کردیم و فردی نالایق و ناکارآمد انتخاب شد و در پی آن کشور به مشکل برخورد نباید طلبکار باشیم و باید خود را مذمت کنیم.

وی تصریح کرد: بهتر است به افرادی رأی دهیم که نسبت به مؤمنان نرم‌خوی، فروتن و در برابر کافران سرسخت و قاطع باشند و در راه خدا جهاد می‌کنند و از ملامت هیچ ملامت کننده‌ای نمی‌هراسند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 27331

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/27331/هزینه-های-گزاف-دشمن-عدم-حضور-مردم-انتخابات

شستون
  https://shastoon.ir