800
۰
مدیر تبلیغات اسلامی سراوان مطرح کرد:

هزینه‌های گزاف دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات

مدیر تبلیغات اسلامی سراوان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی برای اینکه مردم در پای صندوق‌های رأی حضور نداشته باشند هزینه‌های گزاف انجام داده‌اند.
هزینه‌های گزاف دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابد سابکی در گفتگو با شستون بیان کرد: دشمن به دنبال این است که مردم ایران پای صندوق‌های رأی حضور نداشته باشند و هزینه‌های گزاف برای رأی ندادن ملت شریف ایران انجام داده است پس این سؤال مطرح می‌شود که چه سود و منفعتی رأی ندادن ایرانیان برای دشمن دارد.

وی افزود: از منظر قرآن سرنوشت هر قوم به دست همان قوم تغییر می‌کند؛ ما می‌توانیم با رأی ندادن سرنوشت کشور را خراب کنیم و یا با رأی‌دادن سرنوشت خوبی برای کشور بسازیم.


مدیر تبلیغات اسلامی سراوان با اشاره به آیات قرآن کریم در باب انتخاب اصلح، ادامه داد: اگر خود اطلاع دقیقی از نامزدهای انتخاباتی نداریم باید از شخصی که آگاه است سؤال بپرسیم و تحقیق کنیم که فردی را می‌خواهیم به او رأی داریم توانمند باشد و به‌دور از تعصبات قومی و فرد عادل و کارآمد را انتخاب کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی خاطرنشان کرد: باید به‌درستی فرد اصلح را طبق منویات مقام معظم رهبری انتخاب کنیم و اگر خلاف آن عمل کردیم و فردی نالایق و ناکارآمد انتخاب شد و در پی آن کشور به مشکل برخورد نباید طلبکار باشیم و باید خود را مذمت کنیم.

وی تصریح کرد: بهتر است به افرادی رأی دهیم که نسبت به مؤمنان نرم‌خوی، فروتن و در برابر کافران سرسخت و قاطع باشند و در راه خدا جهاد می‌کنند و از ملامت هیچ ملامت کننده‌ای نمی‌هراسند.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 27331
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *