فرمانده سپاه شهرستان سراوان:

سالم سازی جامعه از اهداف مبارزه با مواد مخدر است/مواد مخدر زنجیره پیوسته با ناهنجاری های اجتماعی است

11 خرداد 1395 ساعت 12:42

فرمانده سپاه شهرستان سراوان جوانان جامعه را قشر مورد هدف بلای خانمان سوزدانست.


به گزارش پایگاه خبری شستون ؛كنفرانس بین المللی مبارزه با اعتیاد و قاچاق مواد مخدر از تارخ 17 تا 26 ژوئن 1987 ، در شهر « وین » به منظور ابراز عزم سیاسی ملّتها در امر مبارزه با پدیده خانمان سوز و شوم مواد مخدر تشكیل شد و در آن سندی با عنوانC.M.O به تصویب رسید . این سند خط مشی همه جانبه اقدامات را در امر كنترل مواد مخدر مشخص و آنان را متعهد نموده است تا اقدامات بین المللی در خصوص مبارزه با قاچاق مواد مخدر را قاطعانه دنبال كنند .
محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان با اشاره به دستورات بزرگان دین و آیین مقدس اسلامی گفت:هر ماده ای که به روح و جسم انسان ضرر برساند،از لحاظ شرعی نباید استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه سازمان ها و ارگان های خاصی برای مبارزه با مواد مخدر انجام وظیفه می کنند،بیان کرد:سپاه شهرستان سراوان هم با توجه به ماموریت های مرزی و ابلاغیات برخورد جدی با مواد مخدر وقاچاق چیان مواد مخدر  دارد.
فرمانده سپاه با اشاره به برنامه های مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت:یکی از برنامه های عمده و تاثیر گذار ما آگاه سازی مردم و کارهای نرم افزاری است وسازمان بسیج هم در این زمینه فعالیت دارد.
محمد پودینه با بیان اینکه هدف از مبارزه با مواد مخدر سالم سازی قشر جوان در جامعه است،افزود:قشری که مورد هدف این بلای خانما سوز است ، قشر جوان و کارآمد است.
فرمانده سپاه با اشاره به ناهنجاری هایی که مواد مخدر میتواند به دنبال داشته باشد گفت:با گسترش اعتیاد در سطوح مختلف جامعه اقشار کارامد و فعال در جامعه مورد هدف قرار گرفته و بزهکاری را در جامعه به دنبال خواهد داشت.
وی در ادامه با بیان اینکه مواد مخدر زنجیره به هم پیوسته با ناهنجاری های جامعه است اظهار داشت:با مصرف مواد مخدر سرقت،خشونت،از بین رفتن انسجام خانواده و بالا رفتن ناهنجاری های اجتماعی را در پی خواهد داشت.
فرمانده سپاه شهرستان با بیان اینکه طی سنوات اخیر بیشترین مبارزه با مواد مخدر را انقلاب اسلامی داشته است گفت:ورود و مصرف  مواد مخدر سیر صعودی را به دنبال دارد.
وی در پایان گفت:خانواده ها نقش مهمی در کنترل و هدایت نسل جوان دارند و دقت و مراقبت از فرزندان جوان خود را در بررسی کار خود قرار دهند تا نسل جوان شاهد از هم گسیختگی خانواده و از ذست دادن فرصت های اجنماعی نشود.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 1146

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/1146/سالم-سازی-جامعه-اهداف-مبارزه-مواد-مخدر-زنجیره-پیوسته-ناهنجاری-های-اجتماعی

شستون
  https://shastoon.ir