در جلسه کارگروه " اقتصادی، سرمایه گذاری و تولید" شهرستان سراوان عنوان شد؛

فعال کردن کارخانه سیمان سراوان تأثیر بسزایی در ایجاد اشتغال زایی دارد/اشتغال زایی از مهم ترین مطالبات معیشتی مردم است

26 خرداد 1395 ساعت 18:04

فرماندار شهرستان سراوان در جلسه کارگروه اقتصاد،سرمایه گذاری و تولید ،فعال نمودن کارخانه سیمان سراوان را در ایجاد اشتغال زایی مهم دانست.


به گزارش شستون به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سراوان جلسه کارگروه اقتصادی، سرمایه گذاری و تولید شهرستان سراوان با حضورمیرشکار مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت استان ،درویش نارویی فرماندار،  سید منصور بزگزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و مسئولین دستگاههای اجرایی در محل فرمانداری برگزار گردید.
درویش ناورویی فرماندار شهرستان سراوان حضور مدیر کل صنعت، معدن و تجارت را در این جلسه حائز اهمیت دانست و با بیان مشکلات و دغدغه های شهرستان، بر طرح آنها در کارگروه استانی تأکید نمود.
فرماندار سراوان توجه به خرمای سراوان از سوی مسئولین کشوری و استانی با توجه به سطح زیر کشت 13 هزار هکتار نخلستان و برداشت حدود 60 هزار تن را مورد تأکید قرار داد.
وی همچنین یکی از مهمترین مطالبات جدی مردم و شهروندان را اشتغال زایی عنوان نمود.
نارویی در همین راستا فعال نمودن کارخانه سیمان شهرستان را با توجه به معادن موجود که تأثیر بسزایی در ایجاد اشتغال و بالاترین فرآوری صادرات در بازارچه ها ی مرزی را داشته مهم دانست.
وی همچنین معادن شهرستان را با توجه به مطالعات انجام شده بدلیل نبود زیر ساخت لازم و عنایت به وجود سرمایه گذار بر حل بخش عظیمی از معضل بیکاری حائز اهمیت دانست.
فرماندار سراوان در ادامه سخنانش پرورش شتر در شهرستان و ظرفت مرتعی در این منطقه را با توجه به استقبال مردم، بایستی به نوعی حمایت صورت پذیرد.
وی همچنین افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با معیشت مردم مرزنشین، می طلبد گذرهای مرزی ایجاد گردد تا ورود و خروج کالا صورت پذیرد.
درویش نارویی در پایان سخنانش فعال نمودن نمایشگاههای فصلی برای تأمین مایحتاج مردم، نظارت بر قیمت ها و نیاز به تلاش و جدیت در این حوزه، انتقال صنوف مزاحم به خارج از شهر، انحصاری شدن بعضی از مشاغل و تخصیص آب به 62 پروژه و طرح نیمه تمام یا تکمیل شده را از ضروریت های مهم شهرستان عنوان نمود.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 1234

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/1234/فعال-کردن-کارخانه-سیمان-سراوان-تأثیر-بسزایی-ایجاد-اشتغال-زایی-مهم-ترین-مطالبات-معیشتی-مردم

شستون
  https://shastoon.ir