گزارش شستون از دانش آموزان سراوانی حاضر در راه پیمایی؛

حضور بی شائبه نسل چهارم انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ دانش آموزان سراوانی پیرو خط انقلاب اسلامی ایران

22 بهمن 1395 ساعت 13:14

دانش آموزان شهرستان سراوان همراه با تمامی مردم این شهرستان در راه پیمایی 22 بهمن حضور باشکوه و گسترده ای داشتند.


به گزارش شستون، دانش آموزان شهرستان سراوان در تمامی مقاطع تحصیلی از ساعات آغازین روز جمعه 22 بهمن ماه در میدان شهدای گمنام شهرستان سراوان با در دست داشتن پلاکارت های " مرگ بر آمریکا" و " ما فرزندان انقلابیم" حضور داشتند.
فائزه شهمیری یکی از دانش آموزان دوره دوم متوسطه در گفت و گو با شستون اذعان داشت: با حضور خود در این راه پیمایی با مقام عظمای ولایت تجدید بیعت خواهیم کرد و در راستای آرمان های شهدا و امام خمینی (ره) گام خواهیم برداشت.
وی با بیان اینکه در تمامی راه پیمایی ها حضور داشته است و در راه پیمایی های آینده هم شرکت خواهد کرد، ادامه داد: ما دانش آموزان سراوانی در شرقی ترین نقطه ایران همانطور که پدرانمان حافظ مرز جمهوری اسلامی ایران بودند، اعلام انزجار و تنفر از استکبار جهانی و پیر استعمار گر انگلیس می کنیم.
سمانه دادره دانش آموز دبیرستان حضرت فاطمه الزهرا(س) سراوان هم در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه ما فرزندان انقلابیم، اظهار داشت: ما نسل چهارم انقلاب دوشا دوش نسل اول انقلاب در راه پیمایی 22بهمن همراه شده ایم و به دشمان ایران فهماندیم که با جوش و خروش وافر در تمامی صحنه حاضر هستیم.
وی افزود: درست است که ما امام خمینی (ره) را ندیده ایم اما وظیفه ما این است که به پاس قدر دانی از زحمات ایشان با درس خواندن و حضور در صحنه ها وظیف خود نسبت به انقلاب را انجام دهیم.
این دانش آموز سراوانی گفت: ما دانش آموزان شهرستان مرزی کشور با ندای "الله اکبر" و با شعار "مرگ بر آمریکا" "مرگ بر انگلیس" زمینه شکسته شدن غرور مستکبرین و بدخواهان انقلاب اسلامی ایران را فراهم کردیم.
گفتنی است برخی از دانش آموزان مدارس شهرستان سراوان در حین راه پیمایی سرود های انقلابی را نجوا می کردند.

انتهای پیام/1319


کد مطلب: 5391

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/5391/حضور-بی-شائبه-نسل-چهارم-انقلاب-راهپیمایی-۲۲-بهمن-دانش-آموزان-سراوانی-پیرو-خط-اسلامی-ایران

شستون
  https://shastoon.ir