800
۰
گزارش شستون از دانش آموزان سراوانی حاضر در راه پیمایی؛

حضور بی شائبه نسل چهارم انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ دانش آموزان سراوانی پیرو خط انقلاب اسلامی ایران

دانش آموزان شهرستان سراوان همراه با تمامی مردم این شهرستان در راه پیمایی 22 بهمن حضور باشکوه و گسترده ای داشتند.
ت
ت
به گزارش شستون، دانش آموزان شهرستان سراوان در تمامی مقاطع تحصیلی از ساعات آغازین روز جمعه 22 بهمن ماه در میدان شهدای گمنام شهرستان سراوان با در دست داشتن پلاکارت های " مرگ بر آمریکا" و " ما فرزندان انقلابیم" حضور داشتند.
فائزه شهمیری یکی از دانش آموزان دوره دوم متوسطه در گفت و گو با شستون اذعان داشت: با حضور خود در این راه پیمایی با مقام عظمای ولایت تجدید بیعت خواهیم کرد و در راستای آرمان های شهدا و امام خمینی (ره) گام خواهیم برداشت.
وی با بیان اینکه در تمامی راه پیمایی ها حضور داشته است و در راه پیمایی های آینده هم شرکت خواهد کرد، ادامه داد: ما دانش آموزان سراوانی در شرقی ترین نقطه ایران همانطور که پدرانمان حافظ مرز جمهوری اسلامی ایران بودند، اعلام انزجار و تنفر از استکبار جهانی و پیر استعمار گر انگلیس می کنیم.
سمانه دادره دانش آموز دبیرستان حضرت فاطمه الزهرا(س) سراوان هم در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه ما فرزندان انقلابیم، اظهار داشت: ما نسل چهارم انقلاب دوشا دوش نسل اول انقلاب در راه پیمایی 22بهمن همراه شده ایم و به دشمان ایران فهماندیم که با جوش و خروش وافر در تمامی صحنه حاضر هستیم.
وی افزود: درست است که ما امام خمینی (ره) را ندیده ایم اما وظیفه ما این است که به پاس قدر دانی از زحمات ایشان با درس خواندن و حضور در صحنه ها وظیف خود نسبت به انقلاب را انجام دهیم.
این دانش آموز سراوانی گفت: ما دانش آموزان شهرستان مرزی کشور با ندای "الله اکبر" و با شعار "مرگ بر آمریکا" "مرگ بر انگلیس" زمینه شکسته شدن غرور مستکبرین و بدخواهان انقلاب اسلامی ایران را فراهم کردیم.
گفتنی است برخی از دانش آموزان مدارس شهرستان سراوان در حین راه پیمایی سرود های انقلابی را نجوا می کردند.

انتهای پیام/1319
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 5391
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *