رئیس هیئت والیبال سراوان خبر داد

برگزاری مسابقات دسته یک والیبال در سراوان

17 مرداد 1396 ساعت 8:29

رئیس هیئت والیبال سراوان از برگزاری مسابقات دسته یک والیبال در این شهرستان خبر داد.


محمد خان بلوچ نژاد رئیس هیئت والیبال سراوان در گفت و گو با شستون از برگزاری مسابقات دسته یک  والیبال در این شهرستان خبر داد و گفت: این بازی ها از هفته گذشته با حضور 8 تیم شروع شده است.
وی با اشاره به اینکه مسابقات در روزهای پنج شنبه وجمعه هر هفته برگزار می شود، تصریح کرد: در هفته گذشته تیم های جالق و سرجو بر حريفان خود پیروز شدند.
رئیس هیئت والیبال سراوان در ادامه اظهار داشت: این مسابقات در روز پنج شنبه بعد از نماز مغرب ساعت 7 و روز جمعه از ساعت 4 و 30 دقیقه برگزار می شود.
وی ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد نشاط بین گروه های ورزشی را از اهداف خود عنوان کرد و خاطر نشان کرد: استقبال مردم از این مسابقات تا کنون بسیار خوب بوده است.
بلوچ نژاد تیم جوانان، جالق، سرجو، کله گان، نیروی انتظامی و محمدی را از تیم های شرکت کننده در اين بازی ها دانست و اذعان داشت: با توجه به حضور مدیران توانمند و مجرب هیچ گونه مشکلی در زمینه برگزاری این مسابقات نداشته ايم.
وی در پایان اذعان داشت: در حال حاضر دوره های والیبال دسته یک به صورت مقدماتی برگزار می شود که تیم ها در آن مقام اول تا سوم را کسب می کنند و بعد از آن به صورت ضربدری  رقابت خواهند کرد.
گفتنی است مسابقات والیبال در اردیبهشت ماه سال جاری به صورت چهار جانبه برگزار شده است.


انتهای پیام/1675
 


کد مطلب: 8219

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/8219/برگزاری-مسابقات-دسته-یک-والیبال-سراوان

شستون
  https://shastoon.ir