در جمع ولایت مداران سراوانی مطرح شد؛

حضرت زینت کبری (س) روشن ترین چهره عاشورا در دل تاریخ/اسلام و ولایت اولین نعمت های خداوند به بندگان است

شستون , 3 بهمن 1396 ساعت 11:25

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: حضرت زینب کبری (س) روشن ترین چهره عاشورا در دل تاریخ است که زنان مسلمان باید از این بانوی با بصیرت الگو بگیرند.


به گزارش شستون ؛ جشن خجسته میلاد حضرت زینت کبری (س) الگوی زن مسلمان با حضور حجت الاسلام و المسلمين مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان و جمعی از مسئولین و مردم ولایت مدار در مسجد علی ابن ابيطالب (ع) این شهرستان برگزار شد.
 
امام جمعه شهرستان سراوان ولایت و اسلام را اولین نعمتی که خداوند به بندگان داده عنوان کرد و گفت: اسلام انسان را در مسیر حق و پاکی قرار می دهد و او را از هر فساد و گرایش های حیوانی دور خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه افراد باید رفتار خود را با پدر و مادر درست کنند و حتی یک اف هم به آنها نگویند، افزود: جایگاه،  نعمت ها و برکات خداوند بخاطر وجود پدر و مادر است که آنها را همیشه باید تکریم کرد.
 
امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: کسانی که نگاه محبت آمیزی به والدین خود دارند مورد رحمت خداوند قرار گرفته و لطف خدا شامل حالشان می شود.
 
وی با بیان اینکه کردم با هوشیاری قدر نعمت های خدا را بدانند و از چشم و زبان خود به درستی استفاده کنند، یادآوری کرد: در زمان قیامت هيج نسبتی بین افراد وجود ندارد و هر کس پاسخگوی اعمال خود خواهد بود.
 
حجت الاسلام و المسلمين بامری توضیح داد: حضرت زینب کبری (س) روشن ترین چهره عاشورا در دل تاریخ است که زنان مسلمان باید از این بانوی با بصیرت الگو گرفته و سیره وی را مسیر زندگی خود قرار دهند.
 
انتهای پیام / م.ش 
 
 


کد مطلب: 10166

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/10166/حضرت-زینت-کبری-س-روشن-ترین-چهره-عاشورا-دل-تاریخ-اسلام-ولایت-اولین-نعمت-های-خداوند-بندگان

شستون
  https://shastoon.ir