جو سازی مغرضین داخلی و معاندین با هدف ایجاد نارضایتی بین مردم /ابلاغ قیمت ها بر اساس مصوبه ستاد تنظیم باز به صنوف

20 ارديبهشت 1401 ساعت 15:04

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: افراد مغرض داخلی و معاندین در پی جوسازی برای ایجاد نارضایتی مردم از دولت و نظام هستند.


به گزارش شستون؛ جلسه نظارت بربازار با حضور حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان، نماینده گان جهاد کشاورزی، صنعت و معدن تجارت، رئیس اصناف، رئیس اتحادیه خواربارفروشان و تیم های نظارتی در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه برگزار شد.

حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان به وضعیت بازار و شایعات کمبود و گرانی نان ماکارونی پرداخت و بیان کرد: باتوجه به موضوعات و شایعاتی که اخیر در خصوص گرانی و کمبود ماکارونی و نان درجای جای کشور و سطح شهرستان بین مردم در فضای مجازی و حقیقی بوجود آماده بود،با رصد و نظارت های بعمل آمده وهمچنین تهیه گزارشات توسط رسانه های این منطقه از خواربار فروشی ها مشخص شد که کاملا کذب است.

وی افزود: همانطور که دولت و وزیر اقتصاد اعلام کرده بودند، نان، ماکارونی و خیلی از اجناس افزایش قیمت نخواهند داشت،افراد مغرض داخلی و معاندین در پی جوسازی برای ایجاد نارضایتی مردم از دولت و نظام هستند، تیم های نظارتی شبانه روز به صورت نامحسوس در حال گشت زنی می باشند و مردم همکاری لازم را داشته باشند درصورت مشاهده هرگونه احتکار و گرانی گزارشات را با شماره ۱۱۴ اطلاعات اعلام نمایند و به شایعات توجه نکنند.

نکویی گفت: باتوجه به رصد های به عمل آمده خبرهای خوشی در خصوص کشف احتکار کالا برای مردم شهرستان مهرستان داریم و باهمکاری مردم اجازه نخواهیم داد سودجویان به اهداف شومشان برسند.

صالح سندکزهی رئیس اصناف و اتحادیه خواربارفروشان در حاشیه جلسه ضمن تشکر از ورود سپاه و جهادکشاورزی در خصوص کنترل و نظارت بر بازار،گفت: قیمت ها براساس ابلاغیه ستاد تنظیم بازار به همه اصناف ابلاغ شده و در صورت هرگونه افزایش قیمت بامتخلفین برخورد می‌شود و صنعت معدن به صورت جدی وارد میدان شده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 25349

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/25349/جو-سازی-مغرضین-داخلی-معاندین-هدف-ایجاد-نارضایتی-بین-مردم-ابلاغ-قیمت-اساس-مصوبه-ستاد-تنظیم-باز-صنوف

شستون
  https://shastoon.ir