به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه انجام شد؛

برگزاری یادواره شهدای اردیبهشت در جوار گلزار شهدای شهید سجاد سراوان

16 ارديبهشت 1402 ساعت 9:30

یادواره شهدای اردیبهشت ماه در گلزار شهدای شهید سجاد سراوان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری شستون؛ یادواره شهدای اردیبهشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی، شهید حمید رضا الداغی، شهید علیرضا شهرکی و شهیده نرجس صیاد با حضور امام جمعه سراوان، فرمانده سپاه شهرستانی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مردم شهیدپرور سراوانی به همراه قرائت دعای وارث به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه در گلزار شهدای شهید سجاد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در حاشیه این مراسم بیان کرد: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز پاسداشت مقام والای شهید استاد مرتضی مطهری که به نام روز معلم و روز استاد نام گذاری شده، فرصت ارزشمندی است تا از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت قدردانی شود.

وی افزود: معلم امانت داری است که امانت او غیر از همه امانت هاست و انسان امانت اوست.

امام جمعه سراوان گفت: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت عالم گرانقدر و استاد بزرگوار شهید مرتضی مطهری بهانه‌ای است تا مقام شامخ علم و عالم گرامی داشته شود، هر روز و هر هفته روز و هفته معلم است و اختصاص یک روز و هفته به نام معلم نمادین است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری تصریح کرد: معلم یادآور تلاش بی‌تکلف و بدون چشم داشت است، معلم ادامه‌دهنده راه انبیاست، معلم راهنمای خوبی‌ها و نیکی‌ها و هدایتگر و بیدار کننده است، معلم شمعی است که خود می‌سوزد ولی اطراف خود را نور افشانی می‌سازد، معلمی شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنر است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 26432

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/26432/برگزاری-یادواره-شهدای-اردیبهشت-جوار-گلزار-شهید-سجاد-سراوان

شستون
  https://shastoon.ir