800
۰
به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه انجام شد؛

برگزاری یادواره شهدای اردیبهشت در جوار گلزار شهدای شهید سجاد سراوان

یادواره شهدای اردیبهشت ماه در گلزار شهدای شهید سجاد سراوان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی برگزار شد.
برگزاری یادواره شهدای اردیبهشت در جوار گلزار شهدای شهید سجاد سراوان
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ یادواره شهدای اردیبهشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی، شهید حمید رضا الداغی، شهید علیرضا شهرکی و شهیده نرجس صیاد با حضور امام جمعه سراوان، فرمانده سپاه شهرستانی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مردم شهیدپرور سراوانی به همراه قرائت دعای وارث به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه در گلزار شهدای شهید سجاد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در حاشیه این مراسم بیان کرد: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز پاسداشت مقام والای شهید استاد مرتضی مطهری که به نام روز معلم و روز استاد نام گذاری شده، فرصت ارزشمندی است تا از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت قدردانی شود.

وی افزود: معلم امانت داری است که امانت او غیر از همه امانت هاست و انسان امانت اوست.

امام جمعه سراوان گفت: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت عالم گرانقدر و استاد بزرگوار شهید مرتضی مطهری بهانه‌ای است تا مقام شامخ علم و عالم گرامی داشته شود، هر روز و هر هفته روز و هفته معلم است و اختصاص یک روز و هفته به نام معلم نمادین است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری تصریح کرد: معلم یادآور تلاش بی‌تکلف و بدون چشم داشت است، معلم ادامه‌دهنده راه انبیاست، معلم راهنمای خوبی‌ها و نیکی‌ها و هدایتگر و بیدار کننده است، معلم شمعی است که خود می‌سوزد ولی اطراف خود را نور افشانی می‌سازد، معلمی شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنر است.

انتهای خبر/
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 26432
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *