800
۰
در پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار و فرمانده ‌‌قرارگاه قدس سپاه مطرح شد؛

دعوت مسئولین سیستان و بلوچستان برای مشارکت در راهپیمایی ۱۳ آبان

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار و فرمانده ‌‌قرارگاه قدس سپاه از مردم استان برای مشارکت در راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کردند.
دعوت مسئولین سیستان و بلوچستان برای مشارکت در راهپیمایی ۱۳ آبان
به گزارش پایگاه خبری شستون به نقل از عصرهامون، در پیام مشترک آیت‌الله مصطفی محامی و محمد کرمی و حسن مرتضوی آمده است:

متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ
و خداوند کسانی را که یاری او کنند، یاری می‌کند؛ خداوند قوی و شکست ناپذیر است.
(سوره حج، آیه ۴۰)

در روزهای پر از تشویش و امیدی قرار داریم که زمینه‌ساز پیروزی جریان حق و شکست هیمنه استکبار جهانی است، مردم مظلوم و مقتدر غزه برای رسیدن به حق مسلمشان تحت شدیدترین تهاجم‌های دشمنان انسانیت قرار گرفته‌اند، رژیم موقت صهیونیستی تحت راهبری شیطان بزرگ آمریکا و همراهی مستکبران عالم، با به خاک و خون کشیدن کودکان و مظلومان غزه، آخرین اقدامات وحشیانه‌اش را برای فرار از نابودی رقم می‌زند؛ اما بدون شک آینده از آن فلسطین است.

انقلاب اسلامی ایران از ابتدای شکل‌گیری، مبارزه با استکبار جهانی را به‌عنوان یکی از مبانی اصیل اسلامی، سرلوحه قرار داده و در این مسیر همواره پرچم استکبارستیزی را در عالم برافراشته نگاه‌داشته و ۱۳ آبان یکی از مظاهر اساسی این اصل مهم است.

اینجانبان با تأکید بر ویژه بودن شرایط ۱۳ آبان امسال و ضرورت دفاع مردمی و همه‌جانبه از آرمان فلسطین و فریاد بر سر مستکبران عالم، ضمن گرامیداشت این روز مهم، از عموم مردم شیعه و اهل‌سنت سیستان و بلوچستان برای شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت به عمل‌آورده و پیروزی مردم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف را از خداوند متعال مسئلت داریم. بمنه و عمیم فضله

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcgyt9qzak93y4.rpra.html
 
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب: 26878
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *