به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی؛

همایش پیاده‌روی خانوادگی در مهرستان برگزار شد

11 آبان 1402 ساعت 21:04

همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در مهرستان برگزار شد


به گزارش پایگاه خبری شستون؛ همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی با حضور دانش‌آموزان، شورای اداری و شورای تأمین، فرهنگیان و عموم مردم مهرستان از محل میدان دانش تا خیابان پاسداران و المان شهدای گمنام برگزار و در محل استیج شهرداری تجمع کردند.
 
 سید علیرضا میری بنجار دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی دراین‌خصوص با خبرنگار ما گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی باهدف ترویج و اهمیت ورزش بین دانش‌آموزان و عموم مردم با همکاری اداره ورزش و جوانان و حضور پرشور دانش‌آموزان برگزار شد.
 
 وی ادامه داد: طبق آمارهای جهانی ایرانی‌ها در خصوص ورزش‌های همگانی و انفرادی در جایگاه خوبی قرار ندارند و این تهدیدی است برای سلامتی جامعه و خصوصاً قشر سالمندان و این هشداری است برای اینکه مردم ورزش را خیلی جدی بگیرند و نیاز است نهادهای ذی‌ربط برای ترویج و فرهنگ‌سازی آن اقدام نمایند.
 
 این مقام مسئول افزود: از جوانان و مردم شریف مهرستان دعوت می‌کنم که در ورزش‌های همگانی شرکت کنند و اداره ورزش و جوانان بسترهای لازم را در اختیار مردم و خصوصاً قشر جوان قرار دهد تا استعدادهایشان شکوفا شود و در سطوح استانی و ملی بتوانند بدرخشند.
 
 گفتنی است، در پایان به‌قیدقرعه به افراد شرکت‌کننده در این همایش جوایزی نظیر کارت هدیه، کفش، لباس و توپ ورزشی اهدا شد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 26881

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/26881/همایش-پیاده-روی-خانوادگی-مهرستان-برگزار

شستون
  https://shastoon.ir