800
۰
به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی؛

همایش پیاده‌روی خانوادگی در مهرستان برگزار شد

همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در مهرستان برگزار شد
همایش پیاده‌روی خانوادگی در مهرستان برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی با حضور دانش‌آموزان، شورای اداری و شورای تأمین، فرهنگیان و عموم مردم مهرستان از محل میدان دانش تا خیابان پاسداران و المان شهدای گمنام برگزار و در محل استیج شهرداری تجمع کردند.
 
 سید علیرضا میری بنجار دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی دراین‌خصوص با خبرنگار ما گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی باهدف ترویج و اهمیت ورزش بین دانش‌آموزان و عموم مردم با همکاری اداره ورزش و جوانان و حضور پرشور دانش‌آموزان برگزار شد.
 
 وی ادامه داد: طبق آمارهای جهانی ایرانی‌ها در خصوص ورزش‌های همگانی و انفرادی در جایگاه خوبی قرار ندارند و این تهدیدی است برای سلامتی جامعه و خصوصاً قشر سالمندان و این هشداری است برای اینکه مردم ورزش را خیلی جدی بگیرند و نیاز است نهادهای ذی‌ربط برای ترویج و فرهنگ‌سازی آن اقدام نمایند.
 
 این مقام مسئول افزود: از جوانان و مردم شریف مهرستان دعوت می‌کنم که در ورزش‌های همگانی شرکت کنند و اداره ورزش و جوانان بسترهای لازم را در اختیار مردم و خصوصاً قشر جوان قرار دهد تا استعدادهایشان شکوفا شود و در سطوح استانی و ملی بتوانند بدرخشند.
 
 گفتنی است، در پایان به‌قیدقرعه به افراد شرکت‌کننده در این همایش جوایزی نظیر کارت هدیه، کفش، لباس و توپ ورزشی اهدا شد.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب: 26881
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *