800
۰
به مناسبت هفته مقاومت؛

همایش پیاده‌روی کارکنان ادارات سیب و سوارن برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: همایش پیاده‌روی کارکنان ادارات و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان به مناسبت هفته مقاومت و ایستادگی در سیب و سوران برگزار شد.
همایش پیاده‌روی کارکنان ادارات سیب و سوارن برگزار شد
غلامعلی سهرابی در گفتگو با شستون در حاشیه این همایش که جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارکنان ادارات حضور داشتند، ورزش و نشاط اجتماعی در بین کارکنان را ضروری دانست و اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های شهرستانی به‌منظور سلامت کارکنان و کارکنان خود می‌بایست موضوع ورزش و پیاده‌روی را در دستور کار خود قرار دهند و روزانه یک ساعت را به ورزش بپردازند؛ چرا که ورزش نوعی از پیشگیری اولیه است و باعث سلامت افراد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته مقاومت همواره به‌صورت نمادین بوده و در طول سال تمامی این برنامه‌ها به‌صورت مستمر و باانگیزه بالا انجام می‌پذیرد و در همین راستا نیز بایستی تمامی توانمان را بکار بگیریم تا به ارتقای آگاهی افراد مختلف جامعه پرداخته و باعث سلامت آنها شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران ضمن تشکر از حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیان کرد، اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی و آموزشی در محلات شهری و روستایی باید با جدیت دنبال شود.

سهرابی اظهار امیدواری کرد تا این برنامه‌های ورزشی و مفرح به‌صورت مستمر در سطح شهرستان برگزار شود و کارکنان باانگیزه و روحیه بالا در آن مشارکت داشته باشند.

وی افزود: ورزش‌کردن نشان‌دهنده تعهد شخص نسبت به‌سلامتی خود است و از کارکنان برای حضور بیشتر در این برنامه‌ها دعوت کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: سلامت مهم‌ترین نیاز فرد در هر دوره زندگی است و داشتن برنامه ورزشی منظم بسیار ضروری است.

سهرابی خاطرنشان کرد: ورزش به‌ویژه ورزش‌های گروهی تأثیر بسیار مطلوبی در سلامت جسمی و روانی، روحیه و اعتمادبه‌نفس کارکنان دارد.

انتهای خبر/
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۱
کد مطلب: 27128
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *