800
۰
رئیس هیئت دوومیدانی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

برگزاری نخستین المپیاد استعدادهای برتر دوومیدانی استان در نیک‌شهر

رئیس هیئت دوومیدانی سیستان و بلوچستان از برگزاری نخستین المپیاد استعدادهای ورزشی برتر دوومیدانی در شهرستان نیک‌شهر خبر داد.
برگزاری نخستین المپیاد استعدادهای برتر دوومیدانی استان در نیک‌شهر
ایرج رستم زهی در گفتگو با شستون بیان کرد: نخستین دوره المپیاد استانی استعدادهای برتر دوومیدانی استان با حضور ۱۰ تیم در قالب بیش از ۹۰ ورزشکار دختر در ۹ ماده به مناسبت دهه مبارک فجر در پیست تارتان شهرستان نیک‌شهر برگزار شد.

وی افزود: در پایان تیم دوومیدانی دختران شهرستان ایرانشهر قهرمان و شهرستان‌های خاش و میرجاوه به مقام دوم و سوم دست یافتند.

رئیس هیئت دو و میدان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در رشته‌های انفرادی دو ۱۰۰ متر هلیا پندار ایرانشهر، یسنا پرورش لاشار
مرجان لشکری قصرقند و در رشته دو ۲۰۰ متر راحله بزرگ‌زاده ایرانشهر، محیا عباسی کنارک و عایشه دادی پور نیک‌شهر به مقام‌های برتر دست یافتند.

رستم زهی تصریح کرد: در دو ۴۰۰ متر ستاره اربابی ایرانشهر، حدیثه اکبری‌نیا نیک‌شهر و الناز مختاری هیرمند و همچنین در دو ۸۰۰ متر ضحا ریگی کارواندری ایرانشهر، الا جمال زهی خاش و یاسمن شهداد زهی میرجاوه مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه در دو ۱۵۰۰ متر اینار سنجر زهی ایرانشهر، آسنا سرحدی اصل نیک‌شهر و مهسا بلوچ زاده چابهار به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، خاطرنشان کرد: در ماده پرش طول کوثر الزهرا آذریان ایرانشهر، صبا رسولی قصرقند و آسنا میر مراد زهی خاش و در ماده پرتاب وزنه مهنا ستوده میرجاوه، آیلار جامی خاش و عفرا دامنی ایرانشهر مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیئت دوومیدانی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در ماده پرتاب نیزه پریسا سنچولی ایرانشهر، دلنیا یاراحمدزهی خاش و ثنا سارانی خاش و در ماده پرتاب‌دیسک اسماً کرد خاش، فاطمه رفیق نیک‌شهر و ضحا ریگی گوهر کوه خاش توانستند به مقام‌های اول تا سوم دست پیدا کنند.

رستم زهی تصریح کرد: در مجموعه نتایج تیمی تیم ایرانشهر مقام اول، تیم خاش مقام دوم و تیم میرجاوه مقام سوم را کسب کرد.

انتهای خبر/
شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 27196
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *