800
۰
در راستای ترویج مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی صورت گرفت؛

کمک شهرداری سراوان به تیم فوتبال جوانان بخشان جهت اعزام به مسابقات استانی

شهرداری سراوان در راستای ترویج مشارکت‌های اجتماعی و فرهنگی به تیم فوتبال جوانان بخشان جهت اعزام به مسابقات استانی کمک مالی کرد.
کمک شهرداری سراوان به تیم فوتبال جوانان بخشان جهت اعزام به مسابقات استانی
به گزارش پایگاه خبری شستون، مصطفی خدا رحمی شهردار سراوان با تیم جوانان بخشان، کادر فنی پیش‌کسوتان این تیم دیدار و گفتگو کرد که در این دیدار تیم جوانان بخشان کمبودهای حوزه ورزش فوتبال و مشکلات اعزام تیم را به مسابقات استان مطرح کردند.

در این دیدار شهردار سراوان بیان کرد: در بحث مشارکت‌های اجتماعی و فرهنگی ضعیف عمل کردیم، امیدواریم مردم و خیرین در بحث ورزش، سلامت و زیر ساخت‌های ورزشی ورود پیدا کنند وتوجه ویژه داشته باشند؛ چون این اقدام به‌نوعی سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش سلامت است.

وی افزود: تیم جوانان به بهترین شکل پیش رفته و مدال اخلاق راهم در کنار افتخار ورزش، بر گردن دارد می‌طلبد همه ما جهت ترویج فرهنگ ورزشی در کنار هم مشارکت داشته باشیم.

شهردار سراوان خاطرنشان کرد: یکی از وظایف شهرداری‌ها مشارکت فرهنگی و سرمایه‌گذاری برای خدمت به سطوح مختلف ورزشی است؛ ازاین‌رو شهرداری سراوان آمادگی خود را در حد توان و بضاعت جهت پیشبرد اهدافت ورزشی و اعزام تیم فوتبال جوانان بخشان به استان اعلام داشت و مبلغ ۱۰ میلیون تومان از طرف شهرداری و شورای شهر به تیم اعزامی به شهرستان خاش جهت شرکت در مسابقات پرداخت کرد.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 26734
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *