800
۰
موجی از امید در روستاییان نقش‌بست؛

بهره‌برداری ۳۶۰ خانوار روستای مورت از پروژه زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال

زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای مورت در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
بهره‌برداری ۳۶۰ خانوار روستای مورت از پروژه زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال
به گزارش پایگاه خبری شستون، داشتن زمین ورزشی چمن مصنوعی مبنی فوتبال یکی از مطالبات اهالی روستای مورت بخش مهرگان سراوان بود که امسال به همت دولتمردان و در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

با افتتاح این زمین ورزشی جوانان و نوجوانان روستا که علاقه وافری به ورزش داشتند می‌توانند استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و در عرصه‌ها و میادین مختلف نقش‌آفرینی کنند.

ورزش فوتبال یکی از رشته‌های پرطرف‌دار در جهان محسوب می‌شود که این رشته ورزشی در روستای مورت نیز علاقه‌مندان خاص خود را دارد، حال با افتتاح این پروژه موجی از امید و خوشحالی در چهره کردم روستا نقش بسته است.

فضل کریم بهرام زهی رئیس شورای بخش مهرگان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: به مناسبت هفته دولت پروژه زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای مورت بخش مهرگان شهرستان مرزی سراوان با حضور جمعی از مسئولین، ریش‌سفیدان، معتمدین و ورزشکاران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای مورت بخش مهرگان شهرستان مرزی سراوان در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان به‌صورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان، فرمانداری، بخشداری و دهیاری و مشارکت مردم روستا در فضایی با زیربنای یک هزار و ۳۵۰ متر در مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح و در سومین روز هفته دولت مورد بهره‌برداری رسید.

رئیس شورای بخش مهرگان خاطرنشان کرد: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال، جمعیتی بالغ بر هزار و ۴۵۰ نفر در قالب ۳۶۰ خانوار از این پروژه ورزشی بهره‌مند خواهند شد و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

انتهای خبر/
شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۷
کد مطلب: 26737
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *