800
۰
استعدادهایی که با اپیدمی بی‌پایان اهمال‌کاری می‌سوزند؛

نماینده فوتبال سیستان و بلوچستان چشم‌انتظار اسپانسر برای حضور در رقابت‌های کشوری

تیم فوتبال بخشان سراوان که در حال آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های کشوری است نیاز به اسپانسر مالی برای درخشش در لیگ دسته سه کشور دارد.
نماینده فوتبال سیستان و بلوچستان چشم‌انتظار اسپانسر برای حضور در رقابت‌های کشوری
به گزارش پایگاه خبری شستون، فوتبال یکی از رشته‌های ورزشی و پر طرف‌دار میان تمامی سنین به‌ویژه نوجوانان و جوانان است؛ در شهرستان سراوان نیز این رشته هواداران خاص خود را دارد.

بخشان یکی از محله‌های آسیب‌پذیر شهرستان سراوان محسوب می‌شود؛ اما این محله از قدیم‌الایام دارای تیم فوتبال بوده و بیشتر جوانان این محله در رشته فوتبال فعالیت دارند.

تیم فوتبال بخشان سراوان در کارنامه خود افتخارات فراوانی از جمله چندین دوره قهرمانی در استان را ثبت کرده و قهرمان لیگ فوتبال باشگاهی سیستان و بلوچستان شده است و از مهرماه امسال قرار است به‌عنوان نماینده استان در لیگ دسته سه کشوری به رقابت بپردازد.

تیم فوتبال بخشان سراوان برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته سه کشوری دارای مشکلات و چالش شده ازاین‌رو نیاز است سرمایه‌گذاران برای یاری این تیم پر افتخار شهرستان ورود کرده تا بازیکنان با خیال راحت به تمرین پرداخته و خود را برای رقابت‌های کشوری بدون دغدغه آماده کنند.

سید زاده یکی از بازیکن‌های این تیم گفت: تیم فوتبال بخشان یکی از تیم های قدیمی در شهرستان سراوان است که تقریباً تمامی اعضای تیم از جوانان محله بخشان هستند.

وی افزود: این تیم باسابقه چندین دوره در استان به مقام قهرمانی دست‌یافته است و حال به‌عنوان نماینده استان در یک رخداد بسیار بزرگ قرار است در لیگ باشگاهی دسته سه کشوری بازی کند اما نیاز به حمایت مسئولین دارد.

وی افزود: کسب پیاپی دو جام معتبر در استان توسط بازیکنان تیم بخشان سراوان نشان از پتانسیل بالای این تیم دارد؛ لذا انتظار داریم مسئولین نگاه ویژه‌ای به تیم فوتبال بخشان داشته باشند.

این بازیکن فوتبال با اشاره به اینکه در سراوان کارخانه و یا سرمایه‌گذار برای حمایت از فوتبال وجود ندارد، گفت: نبود امکانات و ایاب‌وذهاب از دیگر مشکلات پیشرو تیم فوتبال بخشان است.

دهقان یکی دیگر از بازیکنان تیم فوتبال بخشان سراوان گفت: تیم فوتبال بخشان تیمی ریشه‌دار و صاحب‌عنوان در استان سیستان و بلوچستان است که تاکنون ۳ بار در مسابقات لیگ استان به مقام قهرمانی دست پیدا کرده است.

وی افزود: در سال گذشته این تیم ابتدا در مسابقات لیگ شهرستان مقام قهرمانی را به دست آورد و پس از آن در مسابقات لیگ و جام حذفی استان قهرمان شد و به‌عنوان نماینده استان سرافراز سیستان و بلوچستان در مسابقات لیگ دسته ۳ کشور و جام حذفی کشور شرکت خواهد کرد.

این بازیکن فوتبال ادامه داد: همچنین درسال گذشته در مسابقات فوتسال جام رمضان و جام دشتوک شهرستان و مسابقات قهرمانان جام رمضان استان باشگاه فرهنگی ورزشی بخشان مقام قهرمانی را به دست آورد.

دهقان خاطرنشان کرد: متأسفانه با وجود پتانسیل بالا و ورزشکاران توانمند و جوانان آینده‌دار در این تیم و شهرستان سراوان این تیم با مشکلات مالی فراوانی مواجه است و باتوجه‌به هزینه‌های مسابقات لیگ دسته ۳ کشور نیاز هست مسئولان استانی و شهرستانی و خیرین پای‌کار آمده و دست در دست هم بدهند و به این تیم برای شرکت در مسابقات کشوری کمک نمایند.

وی اذعان کرد: تیم فوتبال بخشان نیاز به امکانات اولیه برای تمرین، وسیله نقلیه و یا هزینه برای ایاب‌وذهاب، لباس و کفش و گرمکن و هزینه غذا و. برای اینکه نماینده شایسته‌ای برای استان عزیزمان باشد دارد چشم‌ها و ساق‌های جوانان این شهر چشم به همت مسئولان و خیرین عزیز دوخته شده است.

محمدرضا گمشادزائی رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان در گفتگو با شستون بیان کرد: در سراوان قریب به دو هزار نفر ورزشکار سازمان‌یافته، ۱۵ تیم محلات و ۲۰ تیم فوتسال فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ دسته سه کشوری فوتبال از مهرماه آغاز می شو دود که تیم محله بخشان در این رقابت‌ها به‌عنوان نماینده استان حضور خواهد داشت که نبود اسپانسر مالی مهم‌ترین مشکلات اصلی این تیم است؛ لذا از متولیان استانی و کشوری درخواست داریم که حمایت لازم را از این تیم پر افتخار شهرستانی و استانی داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان ادامه داد: تیم فوتبال بخشان چندین دوره قهرمان استان و شهرستان شده است و در جام حذفی استان نیز به مقام قهرمانی دست‌یافت اما برای حضور در لیگ دسته سه کشوری در حال حاضر هیچ پشتیبانی ندارد.

گمشادزایی با اشاره به انگیزه بالای بازیکن‌های این تیم فوتبال بخشان که از بروز بسیاری آسیب‌های اجتماعی در این محله جلوگیری کرده‌اند و حال تبدیل به استعداد شده‌اند، خاطرنشان ک: تقریباً هزینه مسابقات یک میلیارد تومان می‌شود که انتظار داریم همه در دست هم دهیم تا این تیم بتواند در رقابت‌های کشوری خوش بدرخشد.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 26688
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *