800
۰
به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

برگزاری همایش تکواندو ویژه بسیجیان در سراوان

همایش تکواندو ویژه بسیجیان پایگاه‌های استعدادیابی خواهر و برادر به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراوان برگزار شد.
برگزاری همایش تکواندو ویژه بسیجیان در سراوان
به گزارش پایگاه خبری شستون، همایش تکواندو ویژه بسیجیان پایگاه استعدادیابی خواهران و برادران با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستانی سراوان، رئیس اداره ورزش و جوانان، مسئول بسیج ورزشکاران و جمعی از خانواده تکواندوکاران پیش از ظهر امروز در سوله ورزشی سپاه شهرستانی سراوان برگزار شد.

احمد حیدری نیا معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستانی سراوان در حاشیه این همایش به خبرنگار ما گفت: همایش تکواندو ویژه بسیجیان خواهر و برادر پایگاه استعدادیابی سپاه شهرستانی سراوان با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد.

وی افزود: بسیج افتخار دارد که از پایگاه‌های استعدادیابی پشتیبانی و حمایت کند و همراه و همگام ورزشکاران است تا نسل آینده نسلی سالم تحویل جامعه دهد.

محمدرضا گمشادزایی رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان هدف از اجرای همایش تکواندو را توسعه ورزش همگانی و استعدادیابی ورزشکاران عنوان کرد و ادامه داد: تکواندو یک ورزش رزمی است و از علاقمندان خاصی برخوردار است که در بخش بانوان بیش از 100 نفر در این رشته فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: از والدین انتظار می‌رود باتوجه‌به استعداد فرزندانشان در رشته‌های ورزشی و برای تندرستی و توسعه ورزش حمایت‌های لازم را انجام دهند.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب: 26744
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *