800
۰
در همایش رهروان فاطمی مطرح شد؛

دشمنان به دنبال ترویج و تبلیغ سبک زندگی غربی هستند

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: غربی‌ها در زمینه شعار زن، زندگی، آزادی به دنبال دو عامل سودجویی و لذت‌جویی هستند و در این راستا سبک زندگی غربی را ترویج و تبلیغ می‌کنند.
دشمنان به دنبال ترویج و تبلیغ سبک زندگی غربی هستند
به گزارش پایگاه خبری شستون، علی ثمره حسینی در همایش رهروان فاطمی که در سالن سینمای سراوان با حضور خانواده‌های کارکنان سپاه شهرستانی برگزار شد، بیان کرد: شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه شهید تروریستی که روز گذشته در گلزار شهدای کرمان اتفاق افتاد را تسلیت می‌گویم و یک‌بار دیگر جنایت‌کاران چهره پلید خود را نشان دادند و این حادثه بسیار تلخ و ناگوار را رقم زدند و امروز در کشور عزای عمومی اعلام شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: غربی‌ها در زمینه شعار زن، زندگی، آزادی به دنبال دو عامل سودجویی و لذت‌جویی هستند و در این راستا سبک زندگی غربی را ترویج و تبلیغ می‌کنند.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان تصریح کرد: غربی‌ها در حال القای این هستند که در ایران برای حضور زنان در جامعه محدودیت وجود دارد؛ اما همان‌طور که شاهد هستیم هیچ محدودیتی برای حضور زنان در فعالیت‌های اجتماعی حضور ندارد و این مورد را مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود به آن اشاره داشته‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری امام‌جمعه سراوان شهادت مظلومانه جمعی از زائران مرقد حاج‌قاسم سلیمانی به دست پلیدان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت و ادامه داد: ما در مسیر خداوند متعال و پیامبر مکرم اسلام (ص) مشکلات فراوان را تحمل می‌کنیم و سختی‌ها را به جان می‌خریم.

وی ادامه داد: راهی را در پیش گرفتیم که بزرگانی مثل سردار سلیمانی و صدها سردار گمنام مجاهد شهید دیگر مجاهدت کردند و به شهادت رسیدند؛ لذا باید به‌عنوان خانواده پاسدار در دین‌داری دغدغه دینی بیشتری نسبت به دیگران داشته باشیم.

امام‌جمعه سراوان با بیان اینکه پاسداران راه خدا و انقلاب اسلامی و همسران آنها باید در تراز والا در بندگی و معنویت باشد، خاطرنشان کرد: همسران پاسداران باید عظمت و قدر خود را بدانند چرا که راهی را در پیش گرفتیم مردان و زنان قوی می‌خواهد و باید در مسیر ترقی و دین‌داری کمک کنند.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 27121
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *