800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان:

کارگروه محلات اسلامی راهی میان‌بر برای حل مشکلات مردم با محوریت بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: کارگروه «محلّات اسلامی» راه میان‌بر است در سطح بخش‌ها و تا کف روستاها برای احصاء و پیگیری هرگونه مشکلات محلّات و مردم از مسئولین و نهادها با محوریت بسیج در جای‌جای ایران عزیز کلید خورده است.
کارگروه محلات اسلامی راهی میان‌بر برای حل مشکلات مردم با محوریت بسیج
به گزارش پایگاه خبری شستون، نخستین جلسهٔ کارگروه "محلّات اسلامی" در دو بخش مرکزی و مرزی آشار با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان، بخشداران، معتمدین محلات، شوراها و دهیاران، جوانان و اعضای شورای محلّات اسلامی برگزار شد.

سید علیرضا میری بنجار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: کارگروه «محلّات اسلامی» راه میان‌بر است در سطح بخش‌ها و تا کف روستاها برای احصاء و پیگیری هرگونه مشکلات محلّات و مردم از مسئولین و نهادها با محوریت بسیج در جای‌جای ایران عزیز کلید خورده است.

وی ادامه داد: اعضای این کارگروه در سطح بخش فرمانده حوزه بسیج به‌عنوان دبیر، امام‌جمعه به‌عنوان رئیس، بخشدار به‌عنوان نایب‌رئیس و همچنین در سطح محلات و روستاها فرمانده پایگاه بسیج محلات به‌عنوان دبیر، امام‌جماعت مسجد به‌عنوان رئیس، دهیار به‌عنوان نایب‌رئیس، معتمدین و نخبگان و تحصیل‌کردگان به‌عنوان اعضا و دفتر آن در مساجد محلات و روستاها برای پیگیری مشکلات محلات مردم بازگشایی و مستقر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان به اهداف این کارگروه اشاره کرد و افزود: کلیه مطالبات مردمی، شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها، استعدادیابی فرزندان نخبه که گاهی به علت مشکلات مالی و اجتماعی مثل گنجینه‌های پنهان دست‌نخورده می‌مانند و ترک تحصیل می‌کنند، اشتغال‌زایی جوانان، حل معضلات اجتماعی، امنیت محله، و...از جمله امورات و اهداف کارگروه "محلّات اسلامی" هستند.

بخشداران و دهیاران ظهور این کارگروه را نقطه قوتی برای کمک به پیگیری مشکلات و کمک‌رسانی به مردم دانسته و گفتند: پیدایش این کارگروه اهرمی قوی برای پیگیری مشکلات مردم است چرا که توسط افراد فعال، عالم، نخبه و مطالبه‌گر محلات که از دل مردم هستند مدیریت می‌شود و کمک خوبی برای آبادانی و محرومیت‌زدایی روستاها و محلات خواهد بود.

گفتنی است؛ در پایان از شهروندان مهرستانی دعوت شد که برای پیگیری و ایجاد "کارگروه محلات اسلامی" به مساجد، پایگاه و یا حوزه‌های مقاومت بسیج در روستا و بخش مربوطه خود مراجعه نمایند.

انتهای خبر/ ح
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 26949
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *