800
۰
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

تفکر بسیجی برگرفته از زندگی بزرگان دین است

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تفکر بسیجی تنها متعلق به انقلاب نیست و تفکر بسیجی برگرفته از زندگی بزرگان و دین مبین اسلام است.
تفکر بسیجی برگرفته از زندگی بزرگان دین است
به گزارش پایگاه خبری شستون، سردار پرویز آبسالان در نشست با نخبگان و معتمدین مهرستانی بیان کرد: تفکر بسیجی تنها متعلق به انقلاب نیست و تفکر بسیجی برگرفته از زندگی بزرگان و دین مبین اسلام است و امام (ره) برگرفته از آن این شجره طیبه را بنا نهادند و مردم شریف مهرستان از همراهان همیشگی انقلاب بوده و هستند جای دارد از تک‌تک این عزیزان تشکر کنیم.

ناصردُرازهی فرماندار شهرستان مهرستان ضمن تقدیر از نخبگان، معتمدین، متنفذین و کلیه بسیج اقشار و همچنین از سردار آبسالان جانشین سپاه سلمان برای حضور در جمع مردم مهرستان، گفت: بسیج یعنی حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و مردم شریف شهرستان از دلدادگان و وفاداران به‌نظام بوده و هستند و همیشه در همه صحنه‌ها حضور پرشور داشته‌اند و ما قدردان این مردم شریف هستیم.

سید علیرضا میری بنجار فرمانده سپاه مهرستان نیز بیان کرد: بسیجی واقعی بودن را مردم شریف مهرستان از همه اقشار با حضور در همه صحنه‌های انقلاب و وحدت معنی کرده‌اند و همین جمع نخبگان، معتمدین، متنفذین و سران طوایف خیرخواهانه در کنار ما بوده و هستند که جا دارد که از تک‌تک مردم شریف مهرستان تقدیر و تشکر کنم.

 به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛ نشست نخبگان، معتمدین، متنفذین و اقشار بسیج با حضور جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و شورای اداری و عموم مردم مهرستان در محل مسجد امام حسین (ع) شهرستان مهرستان برگزار شد.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۳
کد مطلب: 26980
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *