800
۰
با حضور جمعی از مسئولین؛

گلبانگ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مهرستان نواخته شد

گلبانگ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم‌زمان با سراسر کشور در مدرسه شهید حاج‌قاسم میرحسینی مهرستان نواخته شد.
گلبانگ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مهرستان نواخته شد
به گزارش پایگاه خبری شستون، ناصر دُرازهی فرماندار شهرستان مهرستان در آیین نواخته شدن گلبانگ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که هم‌زمان با سراسر کشور با حضور پرشور مسئولین و همه اقشار مردم و دانش‌آموزان در مدرسه شهید حاج‌قاسم میرحسینی نواخته شد، ضمن تبریک چهل و پنجمین بهارآزادی به یکایک مردمان ایران و خصوصاً مردم انقلابی مهرستان، بیان کرد: با الطاف الهی و حمایت مردم شریف و وطن‌دوست ایران، به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی قرار دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی با رهبری معمار کبیر حضرت امام خمینی (ره) و پشتیبانی مردمان ستم‌دیده از رژیم دیکتاتوری پهلوی، به پیروزی رسید و مردم شریف ایران را از ظلمت طاغوتیان نجات داد و در تاریخ و یاد و خاطر ما همیشه جاویدان است.

دُرازهی ادامه داد: آن‌هایی که خواسته یا ناخواسته در کشور اذهان عمومی و خصوصاً نسل جدید و نوجوانان و جوانان را با افکار غلط می‌خواهند از انقلاب اسلامی دور کنند، به تاریخ و گذشتگان خود مراجعه کنند و از آن روزهای سیاه پهلوی خبر خواهند شد که چه جنایات و ظلم‌های شده است.

این مقام مسئول به دستاوردهای انقلاب در شهرستان مهرستان اشاره کرد و گفت: در همه عرصه‌های علمی، آموزشی، بهداشتی، عمرانی در شهرستان مهرستان انقلاب شده است و اصلاً قابل‌قیاس با دوران ظلمت و فقر پهلوی نیست.

گفتنی است در پایان، گلبانگ انقلاب توسط مسئولین، معتمدین و دانش‌آموزان به صدا درآمد؛ دکلمه، شعر و سرودهای انقلابی و همچنین اهدای جوایز به دانش‌آموزان از جمله برنامه‌هایی بودن که در حاشیه این مراسم برگزار شدند.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 27214
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *