با حضور جمعی از مسئولین؛

گلبانگ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مهرستان نواخته شد

11 بهمن 1402 ساعت 13:12

گلبانگ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم‌زمان با سراسر کشور در مدرسه شهید حاج‌قاسم میرحسینی مهرستان نواخته شد.


به گزارش پایگاه خبری شستون، ناصر دُرازهی فرماندار شهرستان مهرستان در آیین نواخته شدن گلبانگ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که هم‌زمان با سراسر کشور با حضور پرشور مسئولین و همه اقشار مردم و دانش‌آموزان در مدرسه شهید حاج‌قاسم میرحسینی نواخته شد، ضمن تبریک چهل و پنجمین بهارآزادی به یکایک مردمان ایران و خصوصاً مردم انقلابی مهرستان، بیان کرد: با الطاف الهی و حمایت مردم شریف و وطن‌دوست ایران، به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی قرار دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی با رهبری معمار کبیر حضرت امام خمینی (ره) و پشتیبانی مردمان ستم‌دیده از رژیم دیکتاتوری پهلوی، به پیروزی رسید و مردم شریف ایران را از ظلمت طاغوتیان نجات داد و در تاریخ و یاد و خاطر ما همیشه جاویدان است.

دُرازهی ادامه داد: آن‌هایی که خواسته یا ناخواسته در کشور اذهان عمومی و خصوصاً نسل جدید و نوجوانان و جوانان را با افکار غلط می‌خواهند از انقلاب اسلامی دور کنند، به تاریخ و گذشتگان خود مراجعه کنند و از آن روزهای سیاه پهلوی خبر خواهند شد که چه جنایات و ظلم‌های شده است.

این مقام مسئول به دستاوردهای انقلاب در شهرستان مهرستان اشاره کرد و گفت: در همه عرصه‌های علمی، آموزشی، بهداشتی، عمرانی در شهرستان مهرستان انقلاب شده است و اصلاً قابل‌قیاس با دوران ظلمت و فقر پهلوی نیست.

گفتنی است در پایان، گلبانگ انقلاب توسط مسئولین، معتمدین و دانش‌آموزان به صدا درآمد؛ دکلمه، شعر و سرودهای انقلابی و همچنین اهدای جوایز به دانش‌آموزان از جمله برنامه‌هایی بودن که در حاشیه این مراسم برگزار شدند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 27214

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/27214/گلبانگ-چهل-پنجمین-سالگرد-پیروزی-انقلاب-اسلامی-مهرستان-نواخته

شستون
  https://shastoon.ir