800
۰
با آغاز دهه مبارک فجر؛

محفل انس با قرآن در مهرستان برگزار شد

محفل انس با قرآن در مهرستان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر برگزار شد.
محفل انس با قرآن در مهرستان برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری شستون، سید علیرضا میری بنجار دبیر گرامیداشت دهه مبارک فجر در حاشیه برگزاری محفل انس با قرآن بیان کرد: ۱۲بهمن روزی بود که بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن بازگشت و دهه فجر آغاز شد، ما به میمنت این روز با حضور پرشور قاریان، حافظان و مسولین محفل انس با قرآن برگزار کردیم.

وی افزود: این انقلاب با اتکا به قرآن و دین مبین اسلام و رهبری شجاع به پیروزی رسید که رژیم شاهنشاهی و حکومت دیکتاتوری پهلوی را سرنگون کرد و اکنون پرچم دار جهان اسلام در حمایت از مظلومین وعدل الهی است.

دبیر ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر مهرستان ادامه داد: ملت شریف ایران هرچه دارند از برکت قرآن و اسلام است، انس به قرآن در روزهایی که جهان را سراپا ظلم فرا گرفته است، تنها پناه‌ مسلمانان و مظلومين از دست ظالمان تا دندان مسلح می باشد.

میری بنجار اذعان کرد: یکی از دلایل اینکه مسلمانان سرگردان هستند فاصله‌ گرفتن از قرآن، فرامین الهی و دین مبین اسلام است و امید می‌رود روزی برسد که مسلمانان در زیر پرچم اسلام و قرآن به وحدت برسند و کفر و ظلم را نابود کنند.

گفتنی است؛ در پایان قاریان، حافظان و شرکت کنندگان در محفل انس با قرآن، تلاوت های خود را به روح مطهر معمار کبیر انقلاب و شهداء انقلاب هدیه کردند.

انتهای خبر/
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 27227
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *