800
۰
دبیر گرامیداشت هفته بسیج در مهرستان:

محفل انس با قران در مهرستان برگزار شد

دبیر گرامیداشت هفته بسیج در مهرستان گفت: به مناسبت هفته بسیج محفل انس با قرآن در مسجد امام حسین (ع) شهرستان مهرستان برگزار شد.
محفل انس با قران در مهرستان برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری شستون، سید علیرضا میری بنجار بیان کرد: انس با قرآن مختص زمان و ایام خاصی نیست و ما باید زندگی خود را با نور قرآن منور کنیم و به فرزندان خود از سنین پایین آموز و تعلیم قرآن را یاد بدهیم.

وی ادامه داد: متأسفانه در زندگی مسلمانان و بعضاً بین نسل‌های جدید این فاصله‌گرفتن از قرآن و کلام‌الله به‌وفور مشاهده می‌شود و این زنگ خطری برای جهان اسلام است.

این مقام مسئول اضافه کرد: بزرگ‌ترین عامل فاصله‌گرفتن از قرآن امپراطوری فضای مجازی است که اذهان و قلوب انسان‌ها و نسل جدید و جوانان را به تسخیر خود قرار داده است و لازم است خانواده‌ها، آموزش پرورش، حوزه‌های علمیه و مکتب‌خانه‌ها و مسئولین ذی‌ربط باید به جد وارد عمل بشوند.

 در ششمین روز از برنامه‌های هفته‌ای بسیج محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان قرآن، اعضای شورای اداری، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، بسیجیان همه اقشار و دانش‌آموزان در مسجد امام حسین (ع) شهرستان مهرستان برگزار شد.

گفتنی است؛ در پایان مردم و خانواده و خصوصاً جوانان مهرستان را به انس و محبت با قرآن در زندگی و ترغیب فرزندان به کلام‌الله دعوت کردند.

انتهای خبر/
شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 26994
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *