دبیر گرامیداشت هفته بسیج در مهرستان:

محفل انس با قران در مهرستان برگزار شد

4 آذر 1402 ساعت 10:14

دبیر گرامیداشت هفته بسیج در مهرستان گفت: به مناسبت هفته بسیج محفل انس با قرآن در مسجد امام حسین (ع) شهرستان مهرستان برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری شستون، سید علیرضا میری بنجار بیان کرد: انس با قرآن مختص زمان و ایام خاصی نیست و ما باید زندگی خود را با نور قرآن منور کنیم و به فرزندان خود از سنین پایین آموز و تعلیم قرآن را یاد بدهیم.

وی ادامه داد: متأسفانه در زندگی مسلمانان و بعضاً بین نسل‌های جدید این فاصله‌گرفتن از قرآن و کلام‌الله به‌وفور مشاهده می‌شود و این زنگ خطری برای جهان اسلام است.

این مقام مسئول اضافه کرد: بزرگ‌ترین عامل فاصله‌گرفتن از قرآن امپراطوری فضای مجازی است که اذهان و قلوب انسان‌ها و نسل جدید و جوانان را به تسخیر خود قرار داده است و لازم است خانواده‌ها، آموزش پرورش، حوزه‌های علمیه و مکتب‌خانه‌ها و مسئولین ذی‌ربط باید به جد وارد عمل بشوند.

 در ششمین روز از برنامه‌های هفته‌ای بسیج محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان قرآن، اعضای شورای اداری، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، بسیجیان همه اقشار و دانش‌آموزان در مسجد امام حسین (ع) شهرستان مهرستان برگزار شد.

گفتنی است؛ در پایان مردم و خانواده و خصوصاً جوانان مهرستان را به انس و محبت با قرآن در زندگی و ترغیب فرزندان به کلام‌الله دعوت کردند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 26994

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/26994/محفل-انس-قران-مهرستان-برگزار

شستون
  https://shastoon.ir